Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorFuksová, Magdalena
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.available2023-3-15
dc.date.available2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier94497
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56974-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá neurotickými poruchami a neuroticismem u dětí mladšího školního věku. Cílem práce je porovnat míru neuroticismu u dětí v Portugalsku a v České republice a identifikovat školní faktory, které přispívají k vyšší míře neuroticismu u dětí mladšího školního věku v těchto zemích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je charakterizováno období mladšího školního věku, představena problematika neurotických poruch a neuroticismu a popsána specifika školských systémů v České republice a v Portugalsku. V praktické části jsou popsány a interpretovány klinické a testové metody, přičemž byly využity metody pozorování a Eysenckův B-J.E.P.I. dotazník.cs
dc.format72 s., xv
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectneuroticismuscs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectportugalskocs
dc.subjectčeská republikacs
dc.subjectškolní faktorycs
dc.titleEtiologie a klinický obraz neurotických poruch u dětí mladšího školního věku u nás a v Portugalskucs
dc.title.alternativeEtiology and clinical picture of neurotic disorders in young school-age children in our country and in Portugalen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with neurotic disorders and neuroticism in children of younger school age. The aim of the thesis is to compare the rates of neuroticism in children in Portugal and the Czech Republic and to identify school factors that contribute to higher rates of neuroticism in younger school-age children in these countries. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the period of younger school age is characterized, the issues of neurotic disorders and neuroticism are introduced and the specificities of the school systems in the Czech Republic and Portugal are described. In the practical part, clinical and test methods are described and interpreted, using observational methods and the Eysenck B-J.E.P.I. questionnaire.en
dc.subject.translatedneuroticismen
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedportugalen
dc.subject.translatedczech republicen
dc.subject.translatedschool factorsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Fuksova.pdfPlný text práce4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fuksova_posudek vedouci DP.pdfPosudek vedoucího práce392,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fuksova_posudek oponenta DP.pdfPosudek oponenta práce392,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fuksova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce360,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56974

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.