Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLudvíková, Barbora
dc.contributor.refereeBuršíková Dana, Doc. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.available2023-10-4
dc.date.available2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier96347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56976-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá přechodovými objekty a rituály u dětí mladšího školního věku na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem práce je zjistit, jak učitelé naplňují potřebu bezpečí dítěte v souvislosti s respektováním potřeby přechodového objektu či přechodových rituálů. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou blíže představeny pojmy přechodový objekt a rituál. Dále je v této části popsána teorie attachmentu, současné poznatky neurovědy, specifika mladšího školního věku, osobnostně orientované pojetí vzdělávání a potřeba bezpečí a jistoty. V praktické části jsou představena data získaná prostřednictvím dotazníku vlastní konstrukce.cs
dc.format99 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpřechodový objekt přechodový rituál potřeba bezpečí a jistoty osobnostně orientované pojetí vzdělávánícs
dc.titlePřechodové objekty a rituály u dětí mladšího školního věku na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeTransitional objects and rituals of younger school aged children in primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with transitional objects and rituals of younger school age children in primary school. The main goal of the work is to find out how teachers fulfill the child's need for safety in connection with respecting the need for a transitional object or transitional rituals. The work is divided into two parts. In the theoretical part, the terms transition object and ritual are introduced in more detail. Furthermore, this part focuses on the theory of attachment, on the current knowledge of neuroscience, the specifics of younger school age and the personality-oriented concept of education and the need for safety and security. In the practical part, the data obtained through a self-constructed questionnaire are presented.en
dc.subject.translatedtransitional object transitional ritual the need for safety and security person-oriented concept of educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Barbora Ludvikova .pdfPlný text práce3,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Ludvikova_posudek vedouci DP.pdfPosudek vedoucího práce443,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_posudek oponenta DP.pdfPosudek oponenta práce415,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce360,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56976

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.