Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorZemková, Markéta
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:11Z-
dc.date.available2023-5-2
dc.date.available2024-07-12T09:11:11Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-15
dc.identifier95939
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56994-
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá postojem budoucích učitelů k tématům fyzické geografie. Nejprve se zaměřuje na rozbor literatury pedagogického výzkumu, kritických míst zeměpisu nebo fyzické geografie v Rámcovém vzdělávacím programu. K dosažení cílů práce v praktické části byl použit dotazník a polostrukturovaný rozhovor. Jako vzorek pro praktickou část byli vybráni studenti navazujícího programu Učitelství geografie pro ZŠ nebo SŠ. Cílem práce bylo zjistit preference a metody výuky témat fyzické geografie.cs
dc.format57 s. (79 128), III
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfyzická geografiecs
dc.subjectbudoucí učitelécs
dc.subjectkritická místacs
dc.subjectoblíbenostcs
dc.subjectmetody výukycs
dc.titlePostoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografiecs
dc.title.alternativeThe attitude of future geogragraphy teachers to the topics of physical geographyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programGeografie se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examines the attitudes of prospective teachers towards physical geography topics. It first focuses on an analysis of the literature of pedagogical research, the critical places of geography or physical geography in the Framework for Education. A questionnaire and a semi-structured interview were used to achieve the objectives of the practical part of the thesis. The sample for the practical part was selected as students of the follow-up programme Teaching Geography Secondary School or High school. The aim of the study was to find out the preferences and methods of teaching physical geography topics.en
dc.subject.translatedphysical geographyen
dc.subject.translatedfuture teachersen
dc.subject.translatedcritical placesen
dc.subject.translatedpopularityen
dc.subject.translatedteaching methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Marketa Zemkova.pdfPlný text práce1,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zemkova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce570,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zemkova_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zemkova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce178,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56994

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.