Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKnappová Věra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorUhlová, Barbora
dc.contributor.refereeZeman Radek, Mgr.
dc.date.accepted2024-6-4
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:09Z-
dc.date.available2022-6-23
dc.date.available2024-07-12T09:14:09Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier92567
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57189-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi využití plavání jako prostředku pro rozvoj plaveckých dovedností u dětí s poruchou autistického spektra (PAS). Práce obsahuje část teoretickou a metodologickou. První část teorie je zaměřena na bližší představení pojmu autismus a jeho podrobnějšímu rozdělení. Druhá část se věnuje výuce plavání dětí s PAS a základním plaveckým dovednostem. Metodologická část práce se věnuje popisu a vyhodnocení výsledů otestovaných probandů pomocí hodnotící tabulky pro vyhodnocení základních plaveckých dovedností. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty a vyhodnoceny výsledky tohoto výzkumu.cs
dc.format57 s., XVII (99 222 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectautismus; hodnocení motorických dovedností; plavecké dovednostics
dc.titleÚroveň a rozvoj plaveckých dovedností dětí s poruchou autistického spektracs
dc.title.alternativeLevel and development of swimming skills of children with autism spectrum disorderen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programTělesná výchova se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the possibilities of using swimming as a means for the development of swimming skills in children with autism spectrum disorder (ASD). The thesis contains a theoretical and methodological part. The first part of the theory is aimed at introducing the concept of autism in more detail. The second part is devoted to teaching swimming to children with PAS and basic swimming skills. The methodological part of the thesis is devoted to the description and evaluation of the results of the tested probands using the evaluation table for the evaluation of basic swimming skills. In the conclusion of the bachelor thesis the results of this research are summarized and evaluated.en
dc.subject.translatedautism; motor skills assessment; swimming skillsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace, Uhlova Barbora.pdfPlný text práce2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Uhlova -_VP.docPosudek vedoucího práce92,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Uhlova B. - OP.pdfPosudek oponenta práce63,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Uhlova.pdfPrůběh obhajoby práce28,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57189

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.