Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKaimová, Michaela
dc.contributor.refereeKalistová Petra, Mgr.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:11Z-
dc.date.available2023-6-12
dc.date.available2024-07-12T09:14:11Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier95436
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57199-
dc.description.abstractPráce je zaměřena na úroveň vybraných gymnastických dovedností u dětí předškolního věku. Do výzkumu byly zapojeny čtyři mateřské školy z Plzně. V teoretických východiscích práce se zaměřuji na charakteristiku předškolního období a s tím spojeného tělesného a motorického vývoj dítěte. Dále rozepisuji kapitolu zaměřenou na vývoj poznávacích procesů. Výzkum je cílen na gymnastické dovednosti, a proto následující kapitola je věnována charakteristice gymnastiky, jejímu dělení a především charakteristice gymnastiky v předškolním vzdělávání a návazností na RVP PV. V praktické části jsou popsány posuzovací škály hodnocených gymnastických dovedností, celkové výsledky v jednotlivých dovednostech, které jsou vypočteny pomocí mediánu jak pro jednotlivé mateřské školy, tak pro dívky a chlapce. Výsledky týkající se zvládnutí každé gymnastické dovednosti jsou graficky znázorněny.cs
dc.format58 s., xiv s., (75 160 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectporovnání úrovně gymnastických dovednostícs
dc.subjectgymnastikacs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titlePorovnání úrovně vybraných gymnastických dovedností u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeComparison of the level of selected gymnastic skills in preschool childrenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the level of selected gymnastic skills in preschool children. Four kindergartens from Pilsen were involved in the research. The theoretical background of the thesis focuses on the characteristics of the preschool period and the associated physical and motor development of the child. I further elaborate on the chapter focused on the development of cognitive processes. The research focuses on gymnastic skills and therefore the following chapter is devoted to the characteristics of gymnastics, its division and especially the characteristics of gymnastics in preschool education and the links to the RVP PV. The practical part describes the assessment scales for the assessed gymnastic skills, the overall results in each skill, which are calculated using median scores for both kindergarten girls and boys. The results regarding mastery of each gymnastic skill are graphically presented.en
dc.subject.translatedcomparison of gymnastic skill levelsen
dc.subject.translatedgymnasticsen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BK_Kaimova.pdfPlný text práce4,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni-VP-Kaimova 2024.docPosudek vedoucího práce230 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kaimova M. BP OP 2024.pdfPosudek oponenta práce138,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kaimova M..pdfPrůběh obhajoby práce25,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.