Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorAdamová, Evelína
dc.contributor.refereeHavlíček Jakub, Mgr.
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:17Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2024-07-12T09:14:17Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier94043
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57207-
dc.description.abstractPráce je zaměřena na rozvoj představivost při výtvarných činnostech v mateřské škole. V teoretické části je popsána představivost, charakteristika psychického života dítěte v předškolním věku a možnosti rozvíjení představivosti v mateřské škole. V praktické části je zpracováno 5 výtvarných úkolů s cílem podpořit dětskou imaginaci dle inspiračních východisek popsaných v části teoretické. Reflexe realizované výuky je podpořena kvalitativní výzkumnou sondou.cs
dc.format80 s., XXVI s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectpředškolní pedagogikacs
dc.subjectpředstavivostcs
dc.subjectimaginacecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectsoučasné uměnícs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectpřipravené prostředícs
dc.subjectevokační otázkycs
dc.titleRozvíjení představivosti při výtvarných činnostech v mateřské školecs
dc.title.alternativeDeveloping imagination through art activities in kindergartenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work is aimed at developing imagination in art activities in kindergarten. The theoretical part describes imagination, the characteristics of the child's psychological life in preschool age and the possibilities of developing imagination in kindergarten. In the practical part, 5 art tasks are elaborated with the aim of promoting children's imagination, according to the inspirational background described in the theoretical part. The reflection of the implemented teaching is supported by a qualitative research probe.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedpreschool pedagogyen
dc.subject.translatedimaginationen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedcontemporary arten
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedprepared spaceen
dc.subject.translatedevocative questionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Adamova.pdfPlný text práce8,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
adamova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce369,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK DP_Adamova.pdfPosudek vedoucího práce304,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamova Evelina - Protokol o hodnoceni KP_ved.pdfPosudek oponenta práce268,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57207

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.