Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Adamová, Evelína | |
dc.contributor.referee | Havlíček Jakub, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2024-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:14:17Z | - |
dc.date.available | 2022-6-7 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:14:17Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 94043 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57207 | - |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na rozvoj představivost při výtvarných činnostech v mateřské škole. V teoretické části je popsána představivost, charakteristika psychického života dítěte v předškolním věku a možnosti rozvíjení představivosti v mateřské škole. V praktické části je zpracováno 5 výtvarných úkolů s cílem podpořit dětskou imaginaci dle inspiračních východisek popsaných v části teoretické. Reflexe realizované výuky je podpořena kvalitativní výzkumnou sondou. | cs |
dc.format | 80 s., XXVI s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | předškolní pedagogika | cs |
dc.subject | představivost | cs |
dc.subject | imaginace | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | současné umění | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | připravené prostředí | cs |
dc.subject | evokační otázky | cs |
dc.title | Rozvíjení představivosti při výtvarných činnostech v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Developing imagination through art activities in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The work is aimed at developing imagination in art activities in kindergarten. The theoretical part describes imagination, the characteristics of the child's psychological life in preschool age and the possibilities of developing imagination in kindergarten. In the practical part, 5 art tasks are elaborated with the aim of promoting children's imagination, according to the inspirational background described in the theoretical part. The reflection of the implemented teaching is supported by a qualitative research probe. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | preschool pedagogy | en |
dc.subject.translated | imagination | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | contemporary art | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | prepared space | en |
dc.subject.translated | evocative questions | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Adamova.pdf | Plný text práce | 8,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
adamova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 369,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
POSUDEK DP_Adamova.pdf | Posudek vedoucího práce | 304,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamova Evelina - Protokol o hodnoceni KP_ved.pdf | Posudek oponenta práce | 268,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57207
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.