Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorAuterská, Eliška
dc.contributor.refereeKarkošová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:39Z-
dc.date.available2023-5-24
dc.date.available2024-07-12T09:14:39Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-25
dc.identifier94935
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57250-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou přístupnosti běžných základních škol v okrese Rokycany. Konkrétně se zaměřením na bariéry fyzické a psychické. V kapitolách teoretické části je věnována pozornost tělesnému postižení, tématu inkluze, edukaci žáků s tělesným postižením a samotné přístupnosti prostředí pro žáky s tělesným postižením z pohledu fyzických a psychických bariér. Praktická část práce vychází ze smíšeného výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na běžné základní školy v okrese Rokycany. Cílem práce bylo zmapování přístupnosti běžných základních škol.cs
dc.format63 s., VII s. (114 120 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectžáci stělesným postiženímcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectžácics
dc.subjectpřístupnost budovcs
dc.subjectpřístupnost školycs
dc.subjectbezbariérovostcs
dc.subjectsociální začleněnícs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectfyzické bariérycs
dc.subjectpsychické bariérycs
dc.subjectinkluzecs
dc.titlePřístupnost běžných základních škol pro žáky s tělesným postižením ve vybraných školách v okrese Rokycanycs
dc.title.alternativeAccessibility for pupils with physical disabilities in select elementary schools in Rokycany regionen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of accessibility of ordinary primary schools in the Rokycany district. Specifically focusing on physical and psychological barriers. In the chapters of the theoretical part attention is paid to physical disability, the topic of inclusion, education of pupils with physical disabilities and the accessibility of the environment for pupils with physical disabilities in terms of physical and psychological barriers. The practical part of the thesis is based on a mixed-methods research survey, which focused on mainstream primary schools in the Rokycany district. The aim of the work was to map the accessibility of mainstream primary schools.en
dc.subject.translatedpupils with physical disabilitiesen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedpupilsen
dc.subject.translatedaccessibility of buildingsen
dc.subject.translatedaccessibility of schoolen
dc.subject.translatedaccessibilityen
dc.subject.translatedsocial inclusionen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedphysical barriersen
dc.subject.translatedpsychological barriersen
dc.subject.translatedinclusionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Auterska Eliska - Bakalarska prace - Pristupnost beznych zakladnich skol pro zaky s telesnym postizenim ve vybranych skolach v okrese Rokycany.pdfPlný text práce943,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Auterska posudek BP.pdfPosudek vedoucího práce963,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Auterska_Eliska.pdfPosudek oponenta práce122,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Auterska.pdfPrůběh obhajoby práce46,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57250

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.