Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová Šárka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHavlová, Tereza
dc.contributor.refereeKarkošová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:39Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:14:39Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-26
dc.identifier96054
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57252-
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem "Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako prevence školní neúspěšnosti" se zaměřuje na zkoumání perspektiv žáka s poruchou autistického spektra (PAS), jeho rodiny a učitele na vzdělávání, při kterém jsou využívány materiály vytvořené metodou E2R. První část práce se věnuje teoretickým základům, různým přístupům k vzdělávání žáků s PAS a podrobnému popisu metody E2R. Druhá část práce analyzuje výsledky pozorování žáka s PAS během vzdělávání a rozhovorů s jeho rodinou a třídní učitelkou. Zároveň hodnotí postoj aktérů k metodě E2R a její praktické využití ve vzdělávání.cs
dc.format39 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectžák s poruchou autistického spektracs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectmetoda easy to readcs
dc.titleProvázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školního neúspěšnostics
dc.title.alternativePeering a student with autism in high school as a way to prevent school failureen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis, entitled "Guiding a Student with Autism Spectrum Disorder in Secondary School as a Prevention of Academic Underachievement," focuses on exploring the perspectives of students with autism spectrum disorder (ASD), their families, and teachers on education, utilizing materials created using the Easy to Read method. The first part of the thesis addresses theoretical foundations, various approaches to educating students with ASD, and a detailed description of the Easy to Read method. The second part of the thesis analyzes the results of observing a student with ASD during education and interviews with their family and class teacher. Additionally, it evaluates the stakeholders' attitudes towards the E2R method and its practical application in education.en
dc.subject.translatedstudent with autism spectrum disorderen
dc.subject.translatedhigh schoolen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedeasy to read methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Havlova Tereza - VSKP.pdfPlný text práce971,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
HAVLOVA_Tereza.pdfPosudek oponenta práce118,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce131,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlova.pdfPrůběh obhajoby práce86,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57252

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.