Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová Šárka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Havlová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Karkošová Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:14:39Z | - |
dc.date.available | 2023-6-9 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:14:39Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-26 | |
dc.identifier | 96054 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57252 | - |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce s názvem "Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako prevence školní neúspěšnosti" se zaměřuje na zkoumání perspektiv žáka s poruchou autistického spektra (PAS), jeho rodiny a učitele na vzdělávání, při kterém jsou využívány materiály vytvořené metodou E2R. První část práce se věnuje teoretickým základům, různým přístupům k vzdělávání žáků s PAS a podrobnému popisu metody E2R. Druhá část práce analyzuje výsledky pozorování žáka s PAS během vzdělávání a rozhovorů s jeho rodinou a třídní učitelkou. Zároveň hodnotí postoj aktérů k metodě E2R a její praktické využití ve vzdělávání. | cs |
dc.format | 39 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | žák s poruchou autistického spektra | cs |
dc.subject | střední škola | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | metoda easy to read | cs |
dc.title | Provázení žáka s poruchou autistického spektra na střední škole jako způsob prevence školního neúspěšnosti | cs |
dc.title.alternative | Peering a student with autism in high school as a way to prevent school failure | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis, entitled "Guiding a Student with Autism Spectrum Disorder in Secondary School as a Prevention of Academic Underachievement," focuses on exploring the perspectives of students with autism spectrum disorder (ASD), their families, and teachers on education, utilizing materials created using the Easy to Read method. The first part of the thesis addresses theoretical foundations, various approaches to educating students with ASD, and a detailed description of the Easy to Read method. The second part of the thesis analyzes the results of observing a student with ASD during education and interviews with their family and class teacher. Additionally, it evaluates the stakeholders' attitudes towards the E2R method and its practical application in education. | en |
dc.subject.translated | student with autism spectrum disorder | en |
dc.subject.translated | high school | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | easy to read method | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Havlova Tereza - VSKP.pdf | Plný text práce | 971,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
HAVLOVA_Tereza.pdf | Posudek oponenta práce | 118,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Havlova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 131,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Havlova.pdf | Průběh obhajoby práce | 86,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57252
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.