Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ullmanová Jiřina, Mgr. et Bc. | |
dc.contributor.author | Krinesová, Monika | |
dc.contributor.referee | Zachová Markéta, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:14:40Z | - |
dc.date.available | 2023-6-9 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:14:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-29 | |
dc.identifier | 96591 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57256 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním a jejich školní připravenost. V teoretické části se věnuje problematice sociálního znevýhodnění, jeho faktorům a vlivu na školní připravenost. Podrobněji rozebírá jednotlivé oblasti důležité pro vstup dítěte do základní školy. Výzkumná část práce se zaměřuje na oblasti sociálních dovedností a zkoumá jejich úroveň u konkrétních dětí. Poskytuje přímé zkušennosti pedagogů a ukazuje možnosti podpory rozvoje sociálních dovedností. | cs |
dc.format | 50 s. (88 345) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | sociální znevýhodnění | cs |
dc.subject | školní připravenost | cs |
dc.subject | socializace | cs |
dc.subject | sociální dovednosti | cs |
dc.title | Analýza školní připravenosti dětí se sociálním znevýhodněním předškolního věku | cs |
dc.title.alternative | Analysis of school readiness of children with social disadvantage in preschool age | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis focuses on children with social disadvantages and their school readiness. In the theoretical part, it addresses the issue of social disadvantage, its factors, and its impact on school readiness. It further dissects the specific areas crucial for a child's entry into elementary school. The research section of the thesis focuses on the area of social skills and examines their level among specific children. It provides direct experiences from educators and showcases possibilities for supporting the development of social skills. | en |
dc.subject.translated | social disadvantage | en |
dc.subject.translated | school readiness | en |
dc.subject.translated | socialization | en |
dc.subject.translated | social skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
KRINESOVA_bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 2,44 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek oponenta BP_ M. Krinesova.pdf | Posudek oponenta práce | 300,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krinesova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 84,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krinesova.pdf | Průběh obhajoby práce | 31,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57256
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.