Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová, Marie
dc.contributor.authorMarkvartová, Petra
dc.date.accepted2012-05-22
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:05Z
dc.date.available2009-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:05Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier36825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5793
dc.description.abstractTato diplomová práce nese název ? Komparace vzdělávání osob s poruchami učení v terciárním školském systému v ČR a v SRN? a je složena z teoretické a praktické části. První kapitola teoretické části a její podkapitoly jsou věnovány vymezení a klasifikaci specifických poruch učení, specifickým poruchám učení u dospělé populace a v neposlední řadě i etiologii a diagnostice SPU. Další dvě kapitoly informují o vzdělávacích systémech České republiky a Německa, dále pak upozorňují na podpůrné prostředky pro studenty se SPU. Poslední kapitola teoretické části popisuje a vymezuje pojem specifických poruch učení v rámci německé literatury. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu, poté vyhodnocení dotazníkového šetření a nakonec srovnání zjištěného mezi oběma zeměmi. Je zde také analyzován přístup škol k osobám se specifickými poruchami učení.cs
dc.format67 s. (87 646 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporuchy učenícs
dc.subjectterciární školský systémcs
dc.subjectdiagnostika SPU u dospělýchcs
dc.subjectpodpůrný systémcs
dc.titleKomparace vzdělávání osob s poruchami učení v terciální školském systému v ČR a SRNcs
dc.title.alternativeThe comparison of an education of people with learning disorder in the tertiary school system in the Czech Republic and Germanyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is called ?The comparison of an education of people with learning disorder in the tertiary school system in the Czech Republic and Germany? and consists of a theoretical and practical part. The first chapter of the theoretical part and its subheads are dedicated to the definition and classification of learning disorder, to learning disorder by the population of adults and last but not least to the etiology and diagnostics of learning disorder. The next two chapters inform about educational systems of the Czech Republic and Germany and then it brings attention to the support tools for students with learning disorder. The last chapter of the theoretical part describes and defines learning disorder in the literature of German writers. The practical part pays attention to the base research, then to the evaluation of the survey and at least to the comparison of the explored by the both lands. There also will be analyzed the approach of the universities to the people with learning disorder.en
dc.subject.translatedlearning disordersen
dc.subject.translatedtertiary school systemen
dc.subject.translateddiagnostics of learning disorder by adultsen
dc.subject.translatedsupporting systemen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Markvartova.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markvartova PV.pdfPosudek vedoucího práce35,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markvartova OP.pdfPosudek oponenta práce32,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markvartova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5793

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.