Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lukavská, Eva | |
dc.contributor.author | Tomíčková, Iveta | |
dc.date.accepted | 2012-05-22 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:57:11Z | - |
dc.date.available | 2010-12-01 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:57:11Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier | 44107 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5816 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem, které je obsaženo ve všech kapitolách diplomové práce, je dítě na počátku školní docházky, jeho charakteristika, jeho potřeby a pojetí výuky orientované na žáka, které vede k uspokojování potřeb vedoucích k učení na počátku školní docházky. Práce obsahuje Metodický materiál, v kterém jsou popsány některé aktivity využívané v daném období v naší škole. | cs |
dc.format | 90 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Škola orientovaná na žáka | cs |
dc.subject | konstruktivistické pojetí výuky | cs |
dc.subject | raný školní věk | cs |
dc.subject | potřeby žáky | cs |
dc.subject | Integrovaná tematické výuka | cs |
dc.subject | metodický materiál | cs |
dc.title | Co potřebuje dítě na počátku školní docházky? | cs |
dc.title.alternative | What are the child´s needs at the beginning of school age? | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main theme, which is included in all chapters of the thesis, is the child at the beginning of school age, it´s characteristic, it´s needs and education approaches to pupil oriented school, which leads to satisfying education needs at the beginning of school age. The thesis contains Methodical material, where are some activities used in our school in a given period described. | en |
dc.subject.translated | Pupil oriented school | en |
dc.subject.translated | constructivist education approach | en |
dc.subject.translated | early school age | en |
dc.subject.translated | pupil´s needs | en |
dc.subject.translated | integrated thematic education | en |
dc.subject.translated | and Methodical material | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Iveta Tomickova.pdf | Plný text práce | 2,22 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tomickova PV.pdf | Posudek vedoucího práce | 40,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tomickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 43,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tomickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5816
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.