Title: | Co potřebuje dítě na počátku školní docházky? |
Other Titles: | What are the child´s needs at the beginning of school age? |
Authors: | Tomíčková, Iveta |
Advisor: | Lukavská, Eva |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5816 |
Keywords: | Škola orientovaná na žáka;konstruktivistické pojetí výuky;raný školní věk;potřeby žáky;Integrovaná tematické výuka;metodický materiál |
Keywords in different language: | Pupil oriented school;constructivist education approach;early school age;pupil´s needs;integrated thematic education;and Methodical material |
Abstract: | Hlavním tématem, které je obsaženo ve všech kapitolách diplomové práce, je dítě na počátku školní docházky, jeho charakteristika, jeho potřeby a pojetí výuky orientované na žáka, které vede k uspokojování potřeb vedoucích k učení na počátku školní docházky. Práce obsahuje Metodický materiál, v kterém jsou popsány některé aktivity využívané v daném období v naší škole. |
Abstract in different language: | The main theme, which is included in all chapters of the thesis, is the child at the beginning of school age, it´s characteristic, it´s needs and education approaches to pupil oriented school, which leads to satisfying education needs at the beginning of school age. The thesis contains Methodical material, where are some activities used in our school in a given period described. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP Iveta Tomickova.pdf | Plný text práce | 2,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Tomickova PV.pdf | Posudek vedoucího práce | 40,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Tomickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 43,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Tomickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/5816
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.