Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová, Pavla
dc.contributor.authorPalasová, Alexandra
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:05Z-
dc.date.available2009-12-08cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:05Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-25
dc.identifier49907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5828
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá sebehodnocením žáků základní školy v hodinách cizích jazyků. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje obecný úvod do problematiky sebehodnocení žáků. Je zde popsán smysl, funkce a typy sebehodnocení. Poslední kapitola teoretické části se soustřeďuje výhradně na využití sebehodnocení žáků v hodinách cizích jazyků. Čtenář se zde mj. dovídá o evropském jazykovém portfoliu, které podporuje žákovu autonomii a plurilingvismus. Hlavním bodem praktické části je výzkumné šetření realizované na dvou školách v Plzni. Cílem výzkumného šetření bylo porovnat využití sebehodnocení žáků na základní škole a stejně starých žáků na víceletém gymnáziu.cs
dc.format82 s. (115 447 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectpráce s chyboucs
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.subjectEvropské jazykové portfoliocs
dc.titleSebehodnocení žáků na 2. stupni ZŠ v hodinách cizích jazykůcs
dc.title.alternativeSelf-assessment in foreign language lessons at elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with a self-assessment of pupils in foreign language lessons at elementary school. It is divided into two parties. There is a general introduction to the issues of the school assessment and self-assessment of pupils in the first part. There is a description of the sense, functions and types of self-assessment here. The last chapter of the theoretical part concentrates only on the use of self-assessment of pupils in foreign language lessons. The reader learns here among others more about the the European Language Portfolio which supports the development of learner autonomy and plurilingualism. The main point of the practical part is a research which was realized at two schools in Pilsen. The goal of this search was to compare the use of the self-assessment of pupils of the same age at elementary school and grammar school.en
dc.subject.translatedself-assessment of pupilsen
dc.subject.translatedassessmenten
dc.subject.translatedtreatment with mistakesen
dc.subject.translatedforeign language lessonsen
dc.subject.translatedthe European Language Portfolioen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Alexandra_Palasova.pdfPlný text práce2,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
palasova VP.pdfPosudek vedoucího práce34,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
palasova OP.pdfPosudek oponenta práce59,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
palasova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5828

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.