Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorHanzlíková, Ilona
dc.date.accepted2012-08-27
dc.date.accessioned2013-06-19T07:03:01Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T07:03:01Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier43396
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5875
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou výuky anglické výslovnosti na 2. stupni základní školy. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem se na 2. stupni základní školy vučuje anglická výslovnost a její jednotlivé aspekty a jakým způsobem se učebnice anglicého jazyka zabývají problematikou výslovnosti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a prakticé. Teoretická část zahrnuje poznatky o vyučování, vyučování anglického jazyka a anglické výslovnosti a krátkou informaci o jednotlivých aspektech výslovnosti. Praktická část zahrnuje popis metody, která bylo použita k vedení výzkumu, výsledky výzkumu, důsledky vyplývající z výzkumu, jeho možná omezení a návrhy na rozšíření výzkumu.cs
dc.format45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43396-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectproces učenícs
dc.subjectproces vyučovánícs
dc.subjectvyučování cizího jazykacs
dc.subjectvýslovnostcs
dc.subjectvyučování výslovnostics
dc.subjectaspekty výslovnostics
dc.subjectučebnice anglického jazykacs
dc.subjectfonetický přepiscs
dc.subjectnahrávkacs
dc.titleVýuka výslovnosti v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školycs
dc.title.alternativeTeaching pronunciation in English lessons at upper primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with teaching English pronuncition at the upper primary level.The goal of the work is to find out which way pronunciation and its individual aspects are being taught and how textbooks deal with the phenomenon of teaching pronunciation.The thesis is divided into two parts. The first part covers a theoretical background and the second part is a practical part, which includes a method, results emerging from a research, implications of the reserch, its limitations annd suggestions for further research.en
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedprocess of teachingen
dc.subject.translatedprocess of learningen
dc.subject.translatedforeign language teachingen
dc.subject.translatedpronunciationen
dc.subject.translatedteaching pronunciationen
dc.subject.translatedaspects of pronunctiationen
dc.subject.translatedenglish language textbooksen
dc.subject.translatedphonetic transcriptionen
dc.subject.translatedrecordingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dp_hanzlikova.pdfPlný text práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlikova V.pdfPosudek vedoucího práce97,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlikova O.pdfPosudek oponenta práce109,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanzlikova.pdfPrůběh obhajoby práce34,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5875

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.