Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Václavíková, Eva | |
dc.date.accepted | 2012-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T07:03:06Z | |
dc.date.available | 2010-12-03 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T07:03:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 43516 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5878 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o užití CLILu v geografii. Cílem bylo zkoumat šest hodin zeměpisu, rozebrat je z hlediska kritérií typických pro CLIL a zjistit do jaké míry se kritéria vyskytují v těchto hodinách. Dále odhalit, jaké slabé stránky se objevují ve vyučování zeměpisu a co je třeba změnit, aby bylo možné zavést CLIL do českého školského systému. Výsledky prokázaly, že CLIL není možné zavést bez patřičného zaškolení pedagogů. Hlavní potíže byly nalezeny ve struktuře hodiny, aktivitách, metodách, organizačních formách použitých v hodinách společně s jednosměrnou interakcí. | cs |
dc.format | 61 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43516 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | CLIL | cs |
dc.subject | metodologie | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | cizí jazyk | cs |
dc.subject | zeměpis | cs |
dc.subject | cíle | cs |
dc.subject | aktivity | cs |
dc.subject | metoda | cs |
dc.subject | organizační formy | cs |
dc.subject | interakce | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.title | Užití CLILu v geografii | cs |
dc.title.alternative | Use of CLIL in Geography | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the use of CLIL in geography. The aim was to observe six geography lessons, analyze them through criteria specific for CLIL and find out to which degree criteria of CLIL occur in the lessons, which weaknesses in the geography teaching appear and what needs to be changed to possibly implement CLIL in the Czech school system. The results proved that CLIL is not possible to implement without proper teacher training. The main difficulties were found in the lesson framework, activities, methods and organizational forms used in the lessons, and in the one-way interaction. | en |
dc.subject.translated | CLIL | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | foreign language | en |
dc.subject.translated | geography | en |
dc.subject.translated | aims | en |
dc.subject.translated | activities | en |
dc.subject.translated | method | en |
dc.subject.translated | organizational forms | en |
dc.subject.translated | interaction | en |
dc.subject.translated | observation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vaclavikova_DP.pdf | Plný text práce | 440,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vaclavikova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 96,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vaclavikova O.pdf | Posudek oponenta práce | 90,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vaclavikova.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5878
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.