Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorVáclavíková, Eva
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T07:03:06Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T07:03:06Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier43516
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5878
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o užití CLILu v geografii. Cílem bylo zkoumat šest hodin zeměpisu, rozebrat je z hlediska kritérií typických pro CLIL a zjistit do jaké míry se kritéria vyskytují v těchto hodinách. Dále odhalit, jaké slabé stránky se objevují ve vyučování zeměpisu a co je třeba změnit, aby bylo možné zavést CLIL do českého školského systému. Výsledky prokázaly, že CLIL není možné zavést bez patřičného zaškolení pedagogů. Hlavní potíže byly nalezeny ve struktuře hodiny, aktivitách, metodách, organizačních formách použitých v hodinách společně s jednosměrnou interakcí.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectCLILcs
dc.subjectmetodologiecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectcizí jazykcs
dc.subjectzeměpiscs
dc.subjectcílecs
dc.subjectaktivitycs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectorganizační formycs
dc.subjectinterakcecs
dc.subjectpozorovánícs
dc.titleUžití CLILu v geografiics
dc.title.alternativeUse of CLIL in Geographyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the use of CLIL in geography. The aim was to observe six geography lessons, analyze them through criteria specific for CLIL and find out to which degree criteria of CLIL occur in the lessons, which weaknesses in the geography teaching appear and what needs to be changed to possibly implement CLIL in the Czech school system. The results proved that CLIL is not possible to implement without proper teacher training. The main difficulties were found in the lesson framework, activities, methods and organizational forms used in the lessons, and in the one-way interaction.en
dc.subject.translatedCLILen
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedforeign languageen
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedaimsen
dc.subject.translatedactivitiesen
dc.subject.translatedmethoden
dc.subject.translatedorganizational formsen
dc.subject.translatedinteractionen
dc.subject.translatedobservationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vaclavikova_DP.pdfPlný text práce440,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vaclavikova V.pdfPosudek vedoucího práce96,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vaclavikova O.pdfPosudek oponenta práce90,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vaclavikova.pdfPrůběh obhajoby práce38,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5878

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.