Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková, Veronika
dc.contributor.authorKutáčová, Tereza
dc.contributor.refereeFenclová, Marie
dc.date.accepted2013-06-03
dc.date.accessioned2014-02-06T12:31:39Z
dc.date.available2012-04-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:31:39Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier51555
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7525
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o tom, jakými způsoby lze využít píseň ve výuce francouzského jazyka, a to převážně na středních školách. Jejím cílem je ukázat, že začleněním písně do výuky se hodina nejen zpestří, ale také obohatí o nové možnosti, jak pracovat s jazykem. V teoretické části je prezentováno, jak nejlépe skrze píseň studentům představit francouzský jazyk zábavnější formou a jak rozvíjet jejich slovní zásobu, komunikační dovednosti i znalosti z oblasti francouzské gramatiky a kultury. Teoreticky je zde popsáno, jak se dá při výuce francouzského jazyka detailně pracovat s nahrávkou či s videem. Praktická část pak nabízí konkrétní použití písní v praxi. Jelikož jsou aktivity určeny mladému publiku, pracuje se zde spíše s moderními písněmi, které jsou studentům bližší.cs
dc.format74 s. (121 998 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthudbacs
dc.subjectFLEcs
dc.subjectvýuka francouzštinycs
dc.subjectpráce s písnícs
dc.subjectpráce s videemcs
dc.subjectžákcs
dc.subjectučitelcs
dc.titleHudba ve výuce FLEcs
dc.title.alternativeMusic in education of FLEen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the different ways how to work with the song in French class in secondary schools. Its objective is to prove that songs can make the lessons more interesting but also more complexes. The theoretical part shows how a song can introduce to students more pleasant kind of French and how teachers can use it to develop the different competences of their students. More precisely, how to increase their vocabulary, develop the communication skills, improve their grammar and get the knowledge of French culture. The practical part offers the concrete examples of work with song. The activities are focused on young students, that is the reason why mostly the modern songs are analyzed which are closer to these students.en
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedFLEen
dc.subject.translatedteaching of frenchen
dc.subject.translatedwork with songen
dc.subject.translatedwork with videoen
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedteacheren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA_PRACE_Kutacova.pdfPlný text práce974,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kutacova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce715,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kutacova_oponenet.PDFPosudek oponenta práce672,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kutacova_posudek.PDFPrůběh obhajoby práce567,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7525

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.