Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černíková, Veronika | |
dc.contributor.author | Kutáčová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Fenclová, Marie | |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:31:39Z | |
dc.date.available | 2012-04-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:31:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier | 51555 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7525 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o tom, jakými způsoby lze využít píseň ve výuce francouzského jazyka, a to převážně na středních školách. Jejím cílem je ukázat, že začleněním písně do výuky se hodina nejen zpestří, ale také obohatí o nové možnosti, jak pracovat s jazykem. V teoretické části je prezentováno, jak nejlépe skrze píseň studentům představit francouzský jazyk zábavnější formou a jak rozvíjet jejich slovní zásobu, komunikační dovednosti i znalosti z oblasti francouzské gramatiky a kultury. Teoreticky je zde popsáno, jak se dá při výuce francouzského jazyka detailně pracovat s nahrávkou či s videem. Praktická část pak nabízí konkrétní použití písní v praxi. Jelikož jsou aktivity určeny mladému publiku, pracuje se zde spíše s moderními písněmi, které jsou studentům bližší. | cs |
dc.format | 74 s. (121 998 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51555 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hudba | cs |
dc.subject | FLE | cs |
dc.subject | výuka francouzštiny | cs |
dc.subject | práce s písní | cs |
dc.subject | práce s videem | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.title | Hudba ve výuce FLE | cs |
dc.title.alternative | Music in education of FLE | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the different ways how to work with the song in French class in secondary schools. Its objective is to prove that songs can make the lessons more interesting but also more complexes. The theoretical part shows how a song can introduce to students more pleasant kind of French and how teachers can use it to develop the different competences of their students. More precisely, how to increase their vocabulary, develop the communication skills, improve their grammar and get the knowledge of French culture. The practical part offers the concrete examples of work with song. The activities are focused on young students, that is the reason why mostly the modern songs are analyzed which are closer to these students. | en |
dc.subject.translated | music | en |
dc.subject.translated | FLE | en |
dc.subject.translated | teaching of french | en |
dc.subject.translated | work with song | en |
dc.subject.translated | work with video | en |
dc.subject.translated | student | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA_PRACE_Kutacova.pdf | Plný text práce | 974,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kutacova_vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 715,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kutacova_oponenet.PDF | Posudek oponenta práce | 672,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kutacova_posudek.PDF | Průběh obhajoby práce | 567,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7525
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.