Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koláříková, Dagmar | |
dc.contributor.author | Cédlová, Martina | |
dc.contributor.referee | Fenclová, Marie | |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:31:42Z | |
dc.date.available | 2012-04-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:31:42Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier | 51561 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7530 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce představuje učební úlohy a aktivity a jejich roli ve výuce francouzského jazyka. V práci je podrobně pojednáno o historii učebních metod ve výuce francouzského jazyka jako jazyka cizího. Hlavní důraz je však kladen na aktuální tendence a na představení jednotlivých učebních úloh a aktivit. | cs |
dc.format | 75 s. (123 715) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51561 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výukové metody | cs |
dc.subject | komunikativní přístup | cs |
dc.subject | přístup založený na úkolu | cs |
dc.subject | cvičení | cs |
dc.subject | aktivita | cs |
dc.subject | učební úloha | cs |
dc.subject | typologie účebních úloh | cs |
dc.subject | typologie aktivit | cs |
dc.subject | SERR | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.title | Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování a učení francouzštiny | cs |
dc.title.alternative | Teaching Disciplines and Activities and Their Implementation within the Teaching and Learning Processes in French | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis presents teaching disciplines and activities and their role within the teaching processes in French. It discusses history of teaching methods in teaching processes in French as a foreign language. This thesis lays stress on current tendences and on presentation of individual teaching disciplines and activities. | en |
dc.title.other | Tâches et activités : au service de l'enseignement-apprentissage en FLE | fr |
dc.subject.translated | educational methods | en |
dc.subject.translated | communicative approach | en |
dc.subject.translated | action-based approach | en |
dc.subject.translated | exercise | en |
dc.subject.translated | activity | en |
dc.subject.translated | task | en |
dc.subject.translated | task typology of tasks | en |
dc.subject.translated | typology of aktivities | en |
dc.subject.translated | CEFR | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | learner | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Taches et activites au service de l'enseignement-apprentissage en FLE, Martina Cedlova.pdf | Plný text práce | 1,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cedlova_vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cedlova_oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cedlova_posudek.PDF | Průběh obhajoby práce | 705,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7530
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.