Title: | Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování a učení francouzštiny |
Other Titles: | Teaching Disciplines and Activities and Their Implementation within the Teaching and Learning Processes in French |
Authors: | Cédlová, Martina |
Advisor: | Koláříková, Dagmar |
Referee: | Fenclová, Marie |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/7530 |
Keywords: | výukové metody;komunikativní přístup;přístup založený na úkolu;cvičení;aktivita;učební úloha;typologie účebních úloh;typologie aktivit;SERR;učitel;žák |
Keywords in different language: | educational methods;communicative approach;action-based approach;exercise;activity;task;task typology of tasks;typology of aktivities;CEFR;teacher;learner |
Abstract: | Tato diplomová práce představuje učební úlohy a aktivity a jejich roli ve výuce francouzského jazyka. V práci je podrobně pojednáno o historii učebních metod ve výuce francouzského jazyka jako jazyka cizího. Hlavní důraz je však kladen na aktuální tendence a na představení jednotlivých učebních úloh a aktivit. |
Abstract in different language: | This thesis presents teaching disciplines and activities and their role within the teaching processes in French. It discusses history of teaching methods in teaching processes in French as a foreign language. This thesis lays stress on current tendences and on presentation of individual teaching disciplines and activities. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Taches et activites au service de l'enseignement-apprentissage en FLE, Martina Cedlova.pdf | Plný text práce | 1,28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Cedlova_vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Cedlova_oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 1,13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Cedlova_posudek.PDF | Průběh obhajoby práce | 705,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/7530
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.