Title: Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování a učení francouzštiny
Other Titles: Teaching Disciplines and Activities and Their Implementation within the Teaching and Learning Processes in French
Authors: Cédlová, Martina
Advisor: Koláříková, Dagmar
Referee: Fenclová, Marie
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/7530
Keywords: výukové metody;komunikativní přístup;přístup založený na úkolu;cvičení;aktivita;učební úloha;typologie účebních úloh;typologie aktivit;SERR;učitel;žák
Keywords in different language: educational methods;communicative approach;action-based approach;exercise;activity;task;task typology of tasks;typology of aktivities;CEFR;teacher;learner
Abstract: Tato diplomová práce představuje učební úlohy a aktivity a jejich roli ve výuce francouzského jazyka. V práci je podrobně pojednáno o historii učebních metod ve výuce francouzského jazyka jako jazyka cizího. Hlavní důraz je však kladen na aktuální tendence a na představení jednotlivých učebních úloh a aktivit.
Abstract in different language: This thesis presents teaching disciplines and activities and their role within the teaching processes in French. It discusses history of teaching methods in teaching processes in French as a foreign language. This thesis lays stress on current tendences and on presentation of individual teaching disciplines and activities.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KRO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taches et activites au service de l'enseignement-apprentissage en FLE, Martina Cedlova.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFView/Open
Cedlova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce1,1 MBAdobe PDFView/Open
Cedlova_oponent.PDFPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFView/Open
Cedlova_posudek.PDFPrůběh obhajoby práce705,13 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/7530

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.