Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Čermák, Roman | |
dc.contributor.advisor | Čermák, Roman | |
dc.contributor.author | Zuth, Stanislav | |
dc.contributor.referee | Horák, Jaromír | |
dc.date.accepted | 2013-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:32:12Z | |
dc.date.available | 2012-09-24 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:32:12Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 53833 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7561 | |
dc.description.abstract | Práce popisuje systémy pro rekuperaci kinetické energie, energetickou bilanci vozidla, krátkou historii KERS, druhy, princip činnosti, parametry a jejich výhody a nevýhody. Práce je zaměřena hlavně na typ se setrvačníkem. Ten je popsán detailněji z hlediska energie, konstrukce, dimenzování, uložení a přenosu energie. V části návrhu laboratorního experimentu je kompletně navrhnut setrvačníkový KERS uložený v supravodivém ložisku. Pohon setrvačníku je zajištěn elektromotorem. Zde je také analyzována konstrukce supravodivého ložiska ve FEMM. Výsledkem práce je tak plně funkční model. | cs |
dc.format | 51 s. (69 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | systémy pro rekuperaci kinetické energie | cs |
dc.subject | setrvačník | cs |
dc.subject | magnetická ložiska | cs |
dc.subject | permanentní magnet | cs |
dc.subject | supravodič | cs |
dc.subject | FEMM | cs |
dc.title | KERS - systémy pro rekuperaci kinetické energie uložené v magnetických ložiskách | cs |
dc.title.alternative | KERS - Kinetic Energy Recovery System in the Magnetic Bearings | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis describes Kinetic Energy Recovery System, the energy balance of the vehicle, a short history of KERS, the types, the principle of operation, the parameters and advantages and disadvantages. This thesis is mainly focused on KERS with flywheel. Flywheel KERS is described in more details in terms of energy, design, bearings and energy transfer. In the section of Design of laboratory experiment is completely described the flywheel KERS with the superconductor bearing. The flywheel is powered by an electric motor. In this section is also analysed a design of the superconductor bearing in the software FEMM. The result of this thesis is fully functional model. | en |
dc.subject.translated | kinetic energy recovery system | en |
dc.subject.translated | flywheel | en |
dc.subject.translated | magnetic bearings | en |
dc.subject.translated | permanent magnet | en |
dc.subject.translated | superconductor | en |
dc.subject.translated | FEMM | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-ZUTH Stanislav - 2013.pdf | Plný text práce | 8,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Zuth.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Zuth.pdf | Posudek oponenta práce | 695,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zuth.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7561
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.