Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorPaurová, Kamila
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:52Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:52Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7673
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingové aktivity lázeňského zařízení a na základě této analýzy navrhnout opatření pro oblast marketingu. Práce se zabývá marketingem lázeňského sektoru se zaměřením na konkrétní subjekt Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a. s. V první kapitole je charakterizována společnost Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a. s., další kapitoly se zabývají marketingovými aktivitami lázní, marketingovým mixem, SWOT analýzou a dotazníkovým šetřením. Závěrečná kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.cs
dc.format65 s., 2 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing lázeňstvícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleMarketing podniku Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.cs
dc.title.alternativeMarketing of the company Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to analyze the marketing activities of the spa facilities and on the basis of this analysis suggest measures for marketing. The work deals with the spa sector marketing with a focus on specific subject Léčebné lázně Konstantinovy Lázně, a. s. In the first chapter is characterized the company Léčebné lázně Konstantinovy Lázné, a. s., following parts deal with marketing activities, spa, marketing mix, SWOT analysis and a questionnaire survey. The final chapter contains suggestions for improvements.en
dc.subject.translatedspa marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Paurova.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paurova_V.pdfPosudek vedoucího práce923,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paurova_O.pdfPosudek oponenta práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paurova_P.jpgPrůběh obhajoby práce387,76 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7673

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.