Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorVokurková, Pavlína
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:50Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52737
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7677
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na marketing města Nepomuk a na analýzu nabídky poskytovaných služeb. Město Nepomuk leží v krásné přírodě na západě Čech a je bohaté na historii, což dokazuje výskyt mnoha památek. Na začátku je provedena charakteristika města. V další části je vymezen městský marketing, marketingový mix města Nepomuk a jeho marketingová strategie. Z hlediska analýzy poskytovaných služeb je vytvořena analýza SWOT a dotazníkové šetření. Poslední část tvoří návrhy zlepšujících opatření, které byly navrhnuty podle zjištěného stavu popisovaného místa. Zlepšení je doporučováno především v oblasti propagace, dále v dopravě a v nabídce volnočasových aktivit.cs
dc.format74 s., 7 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectNepomukcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectzlepšenícs
dc.titleMarketing města Nepomukcs
dc.title.alternativeCity marketing of Nepomuken
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work is focused on the marketing of Nepomuk and analysis of the offered services. The town of Nepomuk is situated in a beautiful countryside in the Western Bohemia and is rich in history, as evidenced by the occurrence of many sights. At the beginning there is a characteristic of the town. In the next section there is defined city marketing, marketing mix of Nepomuk and its marketing strategy. According to an analysis of the provided services is created SWOT analysis and survey. The last part consists the design of improving measures that were suggested according to the condition of the described place. The improvement is especially recommended for promotion, as well as in transport and in a range of leisure activities.en
dc.subject.translatedcity marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedNepomuken
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedimprovementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Pavlina Vokurkova Marketing mesta Nepomuk.pdfPlný text práce2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vokurkova_V.pdfPosudek vedoucího práce879,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vokurkova_O.pdfPosudek oponenta práce2,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vokurkova_P.jpgPrůběh obhajoby práce419,32 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7677

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.