Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorEliášová, Hana
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-06-03
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:11Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:11Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53867
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7732
dc.description.abstractV této bakalářské práci uskutečňuji pomocí metod marketingového průzkum spokojenosti mezi klienty vybraného lázeňského hotelu Romance Puškin, který se nachází v srdci Karlových Varů. Průzkum slouží k odhalení nedostatků a předností hotelu z pohledu klientů. Vypracovala jsem dotazník, který jsem distribuovala na recepci hotelu a tam ho personál předával k vyplněním odjíždějícím klientům. Na základě jeho vyhodnocení jsem vyvodila konkrétní závěry a navrhla tak opatření vedoucí k odstranění nedostatků a k utužení spokojenosti. V teoretické části jsem objasnila všechny důležité pojmy, které souvisí s praktickou částí. V praktické části jsem nejdříve hotel představila a definovala jeho marketingový mix a strategické plánování a následně jsem představila výsledky vyhodnocených dotazníků. Další část se týká mystery shoppingu jako jednoho z nástrojů marketingového průzkumu a průzkumu spokojenosti zákazníků. Dle zjištěných údajů jsem navrhla vhodná opatření. Výsledek mé práce slouží jako orientační bod, od něhož se mohou odvíjet další kroky hotelu směřující k zvýšení spokojenosti klientů hotelu Romance Puškin.cs
dc.format71 s. (131 940 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákaznícics
dc.titlePrůzkum spokojenosti klientů se službami lázeňského hotelu Romance Puškincs
dc.title.alternativeA survey of client satisfaction with the services of the spa hotel Romance Pushkinen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this Bachelor´s Dissertation performed using the methods of marketing research survey of satisfaction among clients of the selected spa hotel Puškin located in the heart of Karlovy Vary. A survey designed to discover the advantages and disadvantages from the viewpoint of clients. I developed a questionnaire that I distributed at the reception and there the hotel staff imparted it to completing by departing clients. Based on its evaluation, I draw conclusions and propose concrete measures leading to gaps and strengthening satisfaction. In the theoretical part I explained all the important concepts that relate with the practical part. In the practical part I introduced the hotel first and defined the marketing mix and strategic planning, and then I presented the results evaluated by questionnaires. The next part relates with the mystery shopping as a tool of marketing research and customer satisfaction surveys. According to the collected data, I propose appropriate measures. The result of my work serves as a reference point from which it can evolve further steps towards increasing customer satisfaction in the Hotel Puškin.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedhotelen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedcustomersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Eliasova_Hana,2013.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eliasova v.pdfPosudek vedoucího práce656,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eliasova o.pdfPosudek oponenta práce847,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
eliasova ob..PDFPrůběh obhajoby práce91,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7732

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.