Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorUrbanová, Markéta
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:45Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:45Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53973
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7748
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na analýzu přeshraničních marketingových aktivit v česko-německém pohraničí. Cílem bylo analyzovat přeshraniční marketingové aktivity subjektů a nákupní chování zákazníků (českých v Německu a německých v Česku). Autorka v práci představila základní kulturní rozdíly Česka a Německa. Dále porovnala marketingové aktivity subjektů působících v pohraničí. Po srovnání marketingových aktivit vybraných subjektů bylo zjištěno, že mnoho z nich podceňuje komunikaci se zahraničními zákazníky. Pomocí dotazníkového šetření autorka zkoumala, v jaké dny, jak často a do jaké vzdálenosti jsou zákazníci ochotni jezdit za nákupy přes hranice. Na základě těchto analýz jsem na závěr práce sestavila doporučení pro české a německé subjekty.cs
dc.format81 s. (98 299 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmezinárodní marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.titlePřeshraniční marketingové aktivity v česko-německém pohraničícs
dc.title.alternativeCross-border marketing activities in the Czech-German border regionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on analysis Cross-border marketing activities in the Czech-German border region. The aim was to analyze the cross-border marketing activities and shopping behaviour of customers (Czech in Germany and German in the Czech Republic). The author presented basic cultural differences between the Czech Republic and Germany. After the comparison of marketing activities of selected subjects the author found, that many of analysed subjects underestimated the communication with customers. With help of a questionnaire survey the author examined, in which days, how often and where were customers willing to travel across the border for shopping. As conclusion the author suggested recommendations based on these analyses for Czech and German subjects.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinternational marketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedretailen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Urbanova_2013.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urbanova v.pdfPosudek vedoucího práce696,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urbanova o.pdfPosudek oponenta práce639,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urbanova ob..PDFPrůběh obhajoby práce81,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7748

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.