Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorBeníšek, Jan
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:46Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:46Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53977
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7750
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na komparaci aktivit vybraných podniků na Facebooku. V teoretické části jsou obsaženy základní definice nezbytné pro pochopení internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích. Dále pak následuje krátké představení základních marketingových nástrojů na sociálních sítích. V závěru teoretické části jsou popsány základní charakteristiky marketingu na sociálních sítích finančních institucí. V praktické části je nejprve představena metodika komparace a její vyhodnocení. Poté následuje vyhodnocení marketingových aktivit jednotlivých finančních institucí společně s jejich stručným představením. V závěru jsou shrnuta doporučení plynoucí z poznatků z části komparace.cs
dc.format71 s. ( 79 382 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfinanční institucecs
dc.subjectAir bankcs
dc.subjectGE Money Bankcs
dc.subjectKomerční bankacs
dc.subjectkomparacecs
dc.titleKomparace aktivit vybraných podniků na Facebookucs
dc.title.alternativeComparison of selected business activities on Facebooken
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe paper is focused on comparison of selected business activities on Facebook. In the theoretical section provides basic definitions necessary for the understanding of internet marketing and marketing on social networks. Then followed by a brief presentation of the basic tools of marketing on social networks. At the end of the theoretical part describes the basic characteristics of marketing on social networks of financial institutions. In the practical part is first introduced to the methodology of comparison and evaluation. This is followed by the evaluation of marketing activities of individual financial institutions together with their brief introduction. The conclusion summarizes the recommendations arising from the findings of the comparison.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedfinancial institutionsen
dc.subject.translatedAir banken
dc.subject.translatedGE Money Banken
dc.subject.translatedCommercial banken
dc.subject.translatedcomparisonen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Komparace aktivit vybranych podniku na Facebooku_BENISEK,2013.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Benisek v.pdfPosudek vedoucího práce614,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Benisek o.pdfPosudek oponenta práce637,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Benisek ob..PDFPrůběh obhajoby práce81,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7750

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.