Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorVáchalová, Laura
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2013-09-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:14Z-
dc.date.available2013-06-17cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:14Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-08-22
dc.identifier56254
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7768
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat prodej ve výrobní společnosti z teoretického i praktického hlediska a následně navrhnout opatření ke zvýšení prodeje společnosti. Práce je celkem rozdělena do pěti částí první část představuje společnost a její vznik, základní údaje, analyzuje konkurenci a hodnotí pozici společnosti na trhu. Druhá část je zaměřená na podnikovou strategii. Ve třetí části jsou popsány procesy probíhající ve firmě v souvislosti s prodejem. Čtvrtá část se věnuje prodejním a dodacím podmínkám a celému průběhu prodeje. V páté části jsou společnosti doporučeny návrhy na zvýšení prodeje.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectTondachcs
dc.titleProdejní strategie firmy Tondachcs
dc.title.alternativeSales strategy of the company Tondachen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of the bachelor thesis is describe and analyze sales strategy of production company from a theoretical and practical point of view and propose measures to increase the company´s sales. The work consists of fifth parts. The first one presents the firm and its origin, basic information, analyze competitor and company´s position on the market. The second part is focused on company´s strategy. The third part describes processes in the company connected with the sale. The fourth part deals with the sale terms and conditions and everything related to it. In the fifth part are recommended proposals to increase sales.en
dc.subject.translatedsaleven
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedTondachen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-LVachalova-K10BO391P_op.pdfPlný text práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachalova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachalova_O.pdfPosudek oponenta práce933,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachalova_P 001.jpgPrůběh obhajoby práce370,76 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7768

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.