Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová, Jarmila
dc.contributor.authorZavadilová, Iva
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:30Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier42949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8117
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématikou počáteční čtenářské a písařské gramotnosti a možnosti jejího rozvoje pomocí didaktických her. Jejím hlavním obsahem je sborník her a cvičení tříděný dle schopností, které chceme pro účely elementárního čtení a psaní rozvíjet. Hry obsahují alternativy, postřehy a doporučení plynoucí z vlastní praxe. Práce dále teoreticky seznamuje se souvisejícími otázkami, tedy s metodami výuky čtení a psaní a s problematikou školní zralosti.cs
dc.format63 s. (76 900 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subjectpsanícs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectvyučovánícs
dc.titleVytvoření portfolia senzorických her a cvičení jako podpora přípravy na počáteční čtení a psanícs
dc.title.alternativeCreation of a collection of sensoric games and exercises as a support for elementary reading and writing trainingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on elementary reading and writing skills and on the options of it´s development through didactic games. Main content of this work is a collection of games and exercises sorted by required skills of elementary reading and writing. Games contain alternatives, observations and recommendations from author´s own experience. The thesis includes related issues like methods of elementary reading and writing or issue of school readiness as well.en
dc.subject.translatedliteracyen
dc.subject.translatedwritingen
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vytvoreni portfolia senzorickych her a cviceni jako podpora pocatecniho cteni a psani.pdfPlný text práce4,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zavadilova_vp.pdfPosudek vedoucího práce171,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zavadilova_op.pdfPosudek oponenta práce209,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zavadilova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce98,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8117

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.