Title: | Vzdělávací procesy v podniku |
Other Titles: | Educational Processes in The Company |
Authors: | Bílek, Richard |
Advisor: | Pavlák, Miroslav |
Referee: | Jermář, Milan |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/8380 |
Keywords: | vzdělávací kurzy;vzdělávání zaměstnanců;podnikové vzdělávání;rozvoj osobnosti;osobní rozvoj;profesní rozvoj |
Keywords in different language: | education of employees;business education;educational courses;personal development;business development |
Abstract: | Práce se zabývá praktickou analýzou vzdělávání zaměstnanců, analýzou zdělávacích procesů ve společnosti Léčebné Lázně Jáchymov a.s. a návrhem k odstranění slabých stránek v oblasti vzdělávání na základě SWOT analýzy. Autor nabízí řešení za účasti externích vzdělávacích firem, ale také svůj původní koncept. V závěru práce je na základě ekonomického posouzení vzdělávacích procesů navrženo řešení současného stavu v podniku Léčebné Lázně Jáchymov a.s. |
Abstract in different language: | The assay is focused on practical analysis of employees education, analysis of educational processes in the company Léčebné Lázně Jáchymov a.s. and proposal to elimination of weaknesses in educational field on the SWOT analysisa bases. Author offers the solution with outside contractors participation but also his own original conception draft. At the end of assay, there is a proposal to improvement of the present state in the company Léčebné Lázně Jáchymov a.s. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace K11B0117K.pdf | Plný text práce | 1,57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Bilek v.pdf | Posudek vedoucího práce | 305,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Bilek o.pdf | Posudek oponenta práce | 951,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Bilek ob.pdf | Průběh obhajoby práce | 158,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/8380
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.