Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSosna, Daniel
dc.contributor.authorKrálová, Nikola
dc.contributor.refereeZíková, Tereza
dc.date.accepted2013-06-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:41:59Z
dc.date.available2012-06-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:41:59Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-23
dc.identifier51236
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8526
dc.description.abstractTato práce se věnuje propojení genderu, médiím a pracovnímu trhu v současné společnosti. Konkrétně je pozornost zaměřena na prezentaci žen ve veřejné sféře, zejména na trhu práce, v lifestylovém časopise Cosmopolitan. Vzhledem k tomu, že média a společnost fungují na základě propojení, kdy se mediální sdělení stávají nositeli ideologií, které jsou společností legitimně přijímané, nám studium mediální prezentace žen na pracovním trhu napomáhá odhalit, jakým způsobem jsou současnou dominantní společností a kulturou, vnímány. Na základě kvantitativního výzkumu byla odhalena četnost daného tématu. Kvalitativním výzkumem, konkrétně obsahovou a obrazovou analýzou jsem se pokusila zjistit zejména způsob, jakým jsou ženy na pracovním trhu a ve vyšších pracovních pozicích prezentovány a jaká nejčastější spojení se v tomto kontextu objevují.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectfemininitacs
dc.subjectpracovní trhcs
dc.subjectemancipacecs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.titlePrezentace žen v řídících pracovních pozicích v magazínech o životním stylucs
dc.title.alternativePresentation of Women in managerial working Positions in Lifestyle Magazinesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra antropologiecs
dc.thesis.degree-programAntropologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the relationship among gender, media, and the labor market in contemporary society. Specifically, the attention is focused on the presentation of women in the public sphere, especially in the labor market in the lifestyle magazine Cosmopolitan. Due to the fact that the media and society are functioning on the basis of interdependence and also that media messages are becoming bearers of ideologies that are legitimately accepted in society, the study of media presentation of women in the labor market helps us reveal in what way women are perceived in the current dominant society and culture. The frequency of the topic was revealed on the basis of quantitative research. With the aid of a qualitative research, namely using content and image analysis, I tried to find out particularly the way women are presented in the labor market and in higher job positions and what are the most common connections appearing in this context.en
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedfemininityen
dc.subject.translatedlabor marketen
dc.subject.translatedemancipationen
dc.subject.translatedcontent analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kralova_dp_2013_.pdfPlný text práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralova_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralova_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce371,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8526

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.