Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec, Ladislav | |
dc.contributor.advisor | Klepetko, Martin | |
dc.contributor.author | Brčák, Michal | |
dc.contributor.referee | Vlček, Radek | |
dc.date.accepted | 2013-06-17 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:44:10Z | |
dc.date.available | 2012-09-24 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:44:10Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-24 | |
dc.identifier | 54015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8719 | |
dc.description.abstract | Návrh úprav podvozku (4x2) na vyšší zátěž. Uzpůsobit návrh na horší typ vozovky, kde bude záměr umožnit větší rozdíl výkyvu tuhé zadní nápravy oproti rámu vozidla. Koncept vylepšení vlastnosti odpružení a tlumení zejména zadní tuhé nápravy za použití upravených listových pružin a vzduchových vaků. | cs |
dc.format | 63 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | zadní náprava | cs |
dc.subject | vzduchový měch | cs |
dc.subject | nákladní automobil | cs |
dc.subject | listová pružina | cs |
dc.title | Úprava rámu a odpružení vozidla vyšší hmotnosti (nad 3,5 T) | cs |
dc.title.alternative | Modification of frame and suspension of vehicle for higher load (over 3,5 T) | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Design for modifications of chassis (4x2) for higher weight capacity. Adapt design for worse type of roads, where there will be intention to allow bigger difference in deviation of solid rear axle compared to the frame of the vehicle. Concept of improving characteristics of suspension mainly of solid rear axle by using modified leaf springs and air spring. | en |
dc.subject.translated | rear axle | en |
dc.subject.translated | air-spring | en |
dc.subject.translated | truck | en |
dc.subject.translated | leaf spring | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomka_verze_23_5.pdf | Plný text práce | 3,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Brcak.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,36 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Brcak.pdf | Posudek oponenta práce | 843,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Brcak.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8719
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.