Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKastner, Jan
dc.contributor.authorKrejčík, Zdeněk
dc.contributor.refereeBenda, Libor
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:45:25Z
dc.date.available2013-03-19cs
dc.date.available2014-02-06T12:45:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier55406
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8860
dc.description.abstractZákladním prvkem práce je seznámit čtenáře s pojetím reálného času tak, jak je chápe v rámci historického exkurzu filozofie, fenomenologie a naproti ní postavit a představit pohled interdisciplinární a scientistický. Další částí celé práce je představit čtenáři vztah reálného času a času syntetického, který je obsažen v jednotlivých druzích umění. Pro naši práci však bude nejpodstatnější vymezení problematiky času jako rozměru a jeho vyjádření v audiovizuálním umění.cs
dc.format113 s. (182 192 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčascs
dc.subjectkategorie časucs
dc.subjectreálný čascs
dc.subjectsyntetický čascs
dc.subjectaudiovizuální tvorbacs
dc.subjectfenomenologie časucs
dc.subjectvnímání časucs
dc.titleFilozofické aspekty v audiovizuálním díle - časový rozměrcs
dc.title.alternativePhilosophical aspects of audiovisual work - time sizeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra filozofiecs
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe basic element of the thesis is to acquaint the reader with the concept of real time as it is understood in the historical excursus within philosophy and phenomenology and on the contrary to present the interdisciplinary and scientific persespective. The second part of the thesis introduces the concept of time and the synthetic time, which can be found in different types of art. However, the most vital part of the thesis is the definition of the issue of time as a dimension and its expression in audiovisual art.en
dc.subject.translatedtimeen
dc.subject.translatedcategory of timeen
dc.subject.translatedreal timeen
dc.subject.translatedsynthetic timeen
dc.subject.translatedaudiovisual productionen
dc.subject.translatedphenomenology of timeen
dc.subject.translatedperception of timeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Filozoficke Aspekty v audiovizualnim dile _ casovy rozmer, ZDENEK KREJCIK, 2013.pdfPlný text práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcik_Kastner.docPosudek vedoucího práce75,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
posudek-Krejcik.pdfPosudek oponenta práce271,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcik_Zdenek.pdfPrůběh obhajoby práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8860

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.