Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHonzík, Lukášcs
dc.contributor.authorSochorová, Barboracs
dc.date.accepted2013-08-29cs
dc.date.accessioned2014-02-06T12:46:47Z-
dc.date.available2011-11-01cs
dc.date.available2014-02-06T12:46:47Z-
dc.date.issued2013cs
dc.date.submitted2013-06-28cs
dc.identifier49083cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8952-
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce je využití ICT ve výuce rovinné geometrie na 2. stupni základní školy. Čtenáři se seznámí se softwarem dynamické geometrie, konkrétně s programem Geonext a s možnostmi využití interaktivní tabule a prezentačním programem Powerpoint. Práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na teoretické poznatky o využití ICT technologií, druhá praktická část ukazuje konkrétní využití jednotlivých programů a poslední část je zaměřena na dotazníkové šetření na základních školách.cs
dc.format47cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezenícs
dc.subjectsoftware dynamické geometriecs
dc.subjectkongnitivní počítačové technologiecs
dc.subjectGeonextcs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectPowerpointcs
dc.subjectvizualizacecs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectzpětná vazbacs
dc.titleVyužití ICT v rovinné geometrii na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe use of ICT technology in plane geometry on 2nd degree of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.abstract-translatedThe topic of my thesis is the use of ICT in teaching plane geometry to the 2nd primary school. Readers will learn the dynamic geometry software, namely software Geonext and how to use interactive whiteboards and PowerPoint presentations. The work is divided into three parts. The first part focuses on theoretical knowledge about the use of ICT, the second part shows the practical use of specific programs, and the last part is focused on a survey of primary school.en
dc.subject.translateddynamic geometry softwareen
dc.subject.translatedkongnitivní computer technologyen
dc.subject.translatedGeonexten
dc.subject.translatedinteractive whiteboarden
dc.subject.translatedPowerpointen
dc.subject.translatedvisualizationen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedfeedbacken
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vyuziti ICT v rovinne geometrie na 2. stupni ZS.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFView/Open
hodnoceni vedouciho DP - Sochorova.pdfPosudek vedoucího práce34,42 kBAdobe PDFView/Open
Sochorova - opon..pdfPosudek oponenta práce136,21 kBAdobe PDFView/Open
Sochorova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce38,49 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/8952

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.