Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzík, Lukáš
dc.contributor.authorSochorová, Barbora
dc.date.accepted2013-08-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:46:47Z-
dc.date.available2011-11-01cs
dc.date.available2014-02-06T12:46:47Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier49083
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8952
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce je využití ICT ve výuce rovinné geometrie na 2. stupni základní školy. Čtenáři se seznámí se softwarem dynamické geometrie, konkrétně s programem Geonext a s možnostmi využití interaktivní tabule a prezentačním programem Powerpoint. Práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na teoretické poznatky o využití ICT technologií, druhá praktická část ukazuje konkrétní využití jednotlivých programů a poslední část je zaměřena na dotazníkové šetření na základních školách.cs
dc.format47 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsoftware dynamické geometriecs
dc.subjectkongnitivní počítačové technologiecs
dc.subjectGeonextcs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectPowerpointcs
dc.subjectvizualizacecs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectzpětná vazbacs
dc.titleVyužití ICT v rovinné geometrii na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe use of ICT technology in plane geometry on 2nd degree of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of my thesis is the use of ICT in teaching plane geometry to the 2nd primary school. Readers will learn the dynamic geometry software, namely software Geonext and how to use interactive whiteboards and PowerPoint presentations. The work is divided into three parts. The first part focuses on theoretical knowledge about the use of ICT, the second part shows the practical use of specific programs, and the last part is focused on a survey of primary school.en
dc.subject.translateddynamic geometry softwareen
dc.subject.translatedkongnitivní computer technologyen
dc.subject.translatedGeonexten
dc.subject.translatedinteractive whiteboarden
dc.subject.translatedPowerpointen
dc.subject.translatedvisualizationen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedfeedbacken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vyuziti ICT v rovinne geometrie na 2. stupni ZS.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni vedouciho DP - Sochorova.pdfPosudek vedoucího práce34,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sochorova - opon..pdfPosudek oponenta práce136,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sochorova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce38,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8952

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.