Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heinrich, Dietmar | |
dc.contributor.author | Staňková, Lucie | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:47:39Z | |
dc.date.available | 2010-12-14 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:47:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-03 | |
dc.identifier | 44760 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9043 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá analýzou nejčastěji používaných učebních materiálů na středních odborných školách technického zaměření - Sprechen Sie Deutsch? a Direkt. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a je vytvořen seznam kritérií pro následnou analýzu.V praktické části jsou učební materiály popsány a porovnány. V závěru jsou uvedeny největší rozdíly mezi učebnicemi a jejich nedostatky. | cs |
dc.format | 42 s., IX s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | Společný evropský referenční rámec pro jazyky | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | kompetence | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.subject | učebnice Sprechen Sie Deutsch? | cs |
dc.subject | učebnice Direkt | cs |
dc.title | Německý jazyk na technických středních školách | cs |
dc.title.alternative | Germany language on the technical high schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this thesis is to analysis the teaching materials most frequently used at secondary technical schools ? Sprechen Sie Deutsch? and Direkt. The theoretical part of this thesis includes the explanation of basic concepts and the list of criteria for the follow-up analysis, while the practical part describes and compares the above-mentioned teaching materials. The conclusion refers to the most considerable differences between the textbooks and to their deficiencies. | en |
dc.title.other | Deutschunterricht an den technischen Fachschulen | cs |
dc.subject.translated | teaching material | en |
dc.subject.translated | Common european framework for languages | en |
dc.subject.translated | framework education programme | en |
dc.subject.translated | competence | en |
dc.subject.translated | analysis of teaching materials | en |
dc.subject.translated | school book Sprechen Sie Deutsch? | en |
dc.subject.translated | school book Direkt | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bachelorarbeit_stankova.pdf | Plný text práce | 785,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stankova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 291,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stankova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 269,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stankova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 124,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9043
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.