Název: Anatomy-based human face reconstruction using multi-layer deformation
Autoři: Zhang, Yu
Sim, Terence
Sung, Eric
Citace zdrojového dokumentu: WSCG '2005: Posters: The 13-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2005 in co-operation with EUROGRAPHICS, University of West Bohemia, Plzen, Czech Republic, p. 75-76.
Datum vydání: 2005
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: conferenceObject
konferenční příspěvek
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2005/Papers_2005/Poster/!WSCG2005_Poster_Proceedings_Final.pdf
http://hdl.handle.net/11025/918
ISBN: 80-903100-8-7
Klíčová slova: obličejová rekonstrukce;obličejová animace;anatomický model
Klíčová slova v dalším jazyce: face reconstruction;facial animation;anatomy-based model
Abstrakt: We present a method for reconstructing anatomy-based facial models with minimal manual intervention. The technique is based on deforming a multi-layered prototype model to the acquired surface data in an “outside-in” manner. It enables a variety of applications, including texture transfer, morphing, statistical analysis of the face shape, and face recognition database satisfying large extra- and intra-subject variations.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2005: Posters

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zhang.pdfPlný text685,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/918

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.