Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZdebor, Jan
dc.contributor.advisorBurešová, Jana
dc.contributor.advisorJeník, Jiří
dc.contributor.authorLepič, Václav
dc.contributor.refereeRausch, Ivan
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:49:29Z-
dc.date.available2012-11-05cs
dc.date.available2014-02-06T12:49:29Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-31
dc.identifier54569
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9216
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na dvojici přírubových spojů speciálního vlnovce. Ten je důležitou součástí zařízení, které slouží v jaderných elektrárnách s reaktorem EPR pro vyvážení vyhořelého jaderného paliva. Cílem je optimalizovat horní a dolní přírubu vlnovce tak, aby byly odstraněny nedostatky již existujícího řešení společnosti ŠKODA JS, a.s. Součástí práce je návrh tří konstrukčních variant, výběr jedné z nich a potvrzení její funkčnosti MKP výpočtem.cs
dc.format88 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřírubový spojcs
dc.subjectEPRcs
dc.subjectvyvážecí zařízenícs
dc.subjectpoužité jaderné palivocs
dc.subjecttěsněnícs
dc.subjectkonstrukční návrhcs
dc.titleOptimalizace konstrukce přírubových spojů vlnovce pro Vyvážecí zařízení reaktoru EPRcs
dc.title.alternativeOptimization of bellow's flanges connection for spent fuel transportation facility in EPR nuclear power plantsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra energetických strojů a zařízenícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the two flanges belonging to the special bellow. Bellow is important part of the spent fuel transportation facility in EPR nuclear power plants. The aim of this thesis is optimization of upper and lower flanges of the bellow because flanges designed by SKODA JS a.s. have some serious deficiencies. There are three possible drafts of flanges in this thesis. The best flange has been chosen and it has been checked by FEM.en
dc.subject.translatedflange connectionen
dc.subject.translatedEPRen
dc.subject.translatedspent fuel transportation facilityen
dc.subject.translatedspent nuclear fuelen
dc.subject.translatedsealingen
dc.subject.translatedflange designen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_LEPIC.pdfPlný text práce6,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
HODNOCENI DP Lepic.pdfPosudek vedoucího práce28,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oponentni posudek DP Lepic.pdfPosudek oponenta práce80,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby DP Lepic.pdfPrůběh obhajoby práce10,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9216

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.