Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVejvodová, Jana
dc.contributor.authorSvětlíková, Martina
dc.contributor.refereeSuda, Zdeněk
dc.date.accepted2013-05-31
dc.date.accessioned2014-02-06T12:51:15Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:51:15Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier49382
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9357
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá otázkou syntaktického pravopisu a jeho výuky na prvním stupni základní školy. Teoretická část popisuje pojetí syntaktického pravopisu a metodické postupy jeho výuky podle Rámcového vzdělávacího programu. Analýza učebnic popisuje metodické postupy při výuce syntaktického pravopisu použité v šesti řadách učebnic, které se v současnosti na našich základních školách používají. V empirické části byly ověřovány znalosti syntaktického pravopisu u žáků 5. ročníků základních škol. Výsledky jsou zpracovány do tabulek. Diplomová práce obsahuje také metodická doporučení a návrh pracovních listů pro výuku jevů syntaktického pravopisu.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvěta jednoduchács
dc.subjectsouvětícs
dc.subjectsyntaktický pravopiscs
dc.subjectshoda přísudku s podmětemcs
dc.subjectvětná interpunkcecs
dc.subjectřeč přímá a nepřímács
dc.titleNácvik jevů pravopisu syntaktickéhocs
dc.title.alternativePracticing spelling syntactic phenomenaen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Master´s thesis deals with problems of the syntactical orthography and its education in primary school. The theoretical part describes basic principles, meaning and ways of syntactical orthography education in accordance with Framework Education Programme. Schoolbook analysis describes educational methods used in six series of schoolbooks actually used in primary schools. In the empirical part syntactical orthography knowledge of fifth grade pupils were tested. The results are shown in the tables. The Master?s thesis offers methodical advices and proposals of worksheets for syntactical orthography education in primary school.en
dc.subject.translatedsimple sentenceen
dc.subject.translatedsentencesen
dc.subject.translatedsyntactical ortographyen
dc.subject.translatedpredicate and subject conguranceen
dc.subject.translatedsentence punctuationen
dc.subject.translateddirect and indirect speechen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nacvik_jevu_pravopisu_syntaktickeho_DP_Svetlikova.pdfPlný text práce2,97 MBAdobe PDFView/Open
svetlikova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce34,53 kBAdobe PDFView/Open
svetlikova_suda.pdfPosudek oponenta práce253,44 kBAdobe PDFView/Open
svetlikova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce167,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/9357

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.