Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová, Jana
dc.contributor.authorProkopcová, Jindra
dc.contributor.refereeVaňková, Jana
dc.date.accepted2013-05-31
dc.date.accessioned2014-02-06T12:51:16Z
dc.date.available2011-12-01cs
dc.date.available2014-02-06T12:51:16Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier49384
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9359
dc.description.abstractV diplomové práci jsem se zabývala učivem o podstatných jménech na 1. stupni ZŠ v mnoha rovinách. V obecné rovině jsem prostudovala RVP, některé ŠVP, zabývala jsem se tvaroslovím a metodickými postupy pro výuku učiva. Praktickou část diplomové práce jsem věnovala analýze a srovnávání učebnic z hlediska učiva o podstatných jménech, ověřila jsem znalosti žáků 5. ročníků testováním a sestavila jsem ukázky pracovních listů k procvičení učiva o podstatných jménech.cs
dc.format63 s. (78 734 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodstatná jménacs
dc.subjectčeský jazykcs
dc.subjectmetodické postupycs
dc.subjectanalýza učivacs
dc.subjectpracovní listycs
dc.subjectgramatické kategoriecs
dc.subjectzákladní školycs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectškolní vzdělávací programycs
dc.subjectočekávané výstupycs
dc.subjectskloňovací typy podstatných jmencs
dc.titleUčivo o podstatných jménech na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeEducation about nouns at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the thesis I have dealt with curriculum of the nouns on primary school in many planes. In General, I studied the RVP, ŠVP some, I dealt with the morphology and different methodological approaches for teaching the curriculum.The practical part of the thesis I focused on analysis and comparison of textbooks from the viewpoint of curriculum of the essential names, I verified knowledge of pupils 5. years of testing and I sample worksheets to practice curriculum of the nouns.en
dc.subject.translatednounsen
dc.subject.translatedczech languageen
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translatedanalysis of curriculumen
dc.subject.translatedworksheetsen
dc.subject.translatedgrammatical categoriesen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translatedframework educational programen
dc.subject.translatededucational programsen
dc.subject.translatedexpected outcomesen
dc.subject.translatedinflexional types of nounsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
(Diplomova prace).pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prokopcova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce46,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prokopcova_vankova.pdfPosudek oponenta práce271,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prokopcova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce185,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9359

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.