Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMasopust, Jiří
dc.contributor.authorChmelíková, Barbora
dc.contributor.refereeLinhart, Richard
dc.date.accepted2013-06-26
dc.date.accessioned2014-02-06T12:51:59Z-
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:51:59Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-04
dc.identifier54445
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9450
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá diagnostikou OBD. První kapitoly jsou věnované standardu OBD a způsobu komunikace mezi řídící jednotkou a diagnostickým testerem pomocí protokolů KWP po K-line, stručnému popisu TP a UDS protokolů a CAN-BUS sběrnici. Poté následuje část diagnostiky OBD systému, jako jsou definice chybových kódu DTC, readiness kódy, freeze frame data a PIDs. Dále lze v práci nalézt stručný přehled přístrojů používaných k diagnostice a zapojení pinů DLC konektoru. Poslední kapitola je věnována diagnostice vozu Audi A8 pomocí počítačového programu VAG-COM a příruční čtečky. Jedná se převážně o diagnostiku motoru a součástí souvisejících s emisemi.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectOBD diagnostikacs
dc.subjectISO 9141cs
dc.subjectISO 14230cs
dc.subjectCAN-BUScs
dc.subjectDTC kódy poruchcs
dc.subjectdiagnostický konektor DLCcs
dc.subjectVAG-COM.cs
dc.titleDiagnostické systémy OBDcs
dc.title.alternativeOBD Dignostic Systemsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektromechaniky a výkonové elektronikycs
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the OBD diagnostics. The first two chapters focus on the OBD standard and the method of communication between a control unit and a diagnostic tester using the KWP protocol over the K-line, a brief description of the TP and USD protocols, and the CAN-BUS. The next chapters concern the OBD system diagnostics, such as the definition of the DTC trouble codes, readiness codes, freeze frame data, and PIDs. In my thesis I also provide a brief overview of the devices used for diagnostics and connection of DLC connector pins. The last chapter is all about the Audi A8 diagnostics system using the VAG-COM computer program and handheld readers. I mainly focus on the diagnostics of engine and emission-related parts.en
dc.subject.translatedOBD diagnosticsen
dc.subject.translatedISO 9141en
dc.subject.translatedISO 14230en
dc.subject.translatedCAN-BUSen
dc.subject.translatedDTC trouble codeen
dc.subject.translateddiagnostics connectors DLCen
dc.subject.translatedVAG-COM.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diagnosticke systemy OBD.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
054445_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce308,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
054445_oponent.pdfPosudek oponenta práce358,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
054445_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce156,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9450

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.