Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hodinář, Jan | |
dc.contributor.author | Ondrejčík, Jakub | |
dc.date.accepted | 2013-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:54:30Z | - |
dc.date.available | 2012-09-03 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:54:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 52164 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9669 | |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje definici pojmu projektová výuka a také její klíčové elementy. Obsahuje hodnocení českých i zahraničních webů, které se zaměřují na projektovou výuku a které obsahují projekty pro podporu výuky informatiky na základní škole. V této práci hodnotíme školy podle jejich přístupu k projektové výuce, tak jak ho popisují ve svých ŠVP. Součástí této práce jsou také dva nové projekty pro podporu výuky informatiky na ZŠ, které jsme vytvořili. | cs |
dc.format | 37 s. (74 273 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | projekt | cs |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | informatika | cs |
dc.subject | web | cs |
dc.subject | švp | cs |
dc.subject | školní vzdělávací program | cs |
dc.title | Projekty pro podporu výuky informatiky na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Projects for support of Project-Based Learning for ICT at Elementary school level | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výpočetní a didaktické techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis describes definition of a term Project-Based Learning and its key elements. It includes rating of Czech and foreign websites that are focused on PBL and contain projects for ICT classes at Elementary school level. In this thesis, we rate schools according to their attitude towards PBL as they describe it in their School Education Programs. Also two new projects were created by us as a component of this thesis, to support PBL in ICT classes at Elementary schools. | en |
dc.subject.translated | project | en |
dc.subject.translated | project-based learning | en |
dc.subject.translated | pbl | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | ict | en |
dc.subject.translated | web | en |
dc.subject.translated | website | en |
dc.subject.translated | school education program | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska_prace_Jakub_Ondrejcik.pdf | Plný text práce | 1,36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ondrejcik - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 80,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
POSUDEK_BP - Ondrejcik J. (2013)-1.pdf | Posudek oponenta práce | 1,82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Ondrejcik - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 40,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/9669
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.