Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorHarantová, Tereza
dc.contributor.refereeŠampalík, Martin
dc.date.accepted2013-01-23
dc.date.accessioned2014-02-06T12:55:43Z-
dc.date.available2012-08-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:55:43Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-07
dc.identifier51921
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9763
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Efektivní využití sociální sítě pro marketingovou komunikaci organizace. První část práce popisuje teoretická východiska k marketingové komunikaci na internetu. Jsou charakterizovány sociální sítě a uvedeny konkrétní nástroje, které může společnost při realizaci této komunikace využít. Stěžejní část práce je věnovaná posouzení efektivnosti marketingové komunikace společnosti The PUB Franchising s. r. o. na sociální síti Facebook. Výstupem analýzy efektivnosti je sestavení plánu komunikace s doporučenými návrhy na vylepšení stávající komunikace. Využitím stanovených doporučení bude moci společnost posílit svojí marketingovou komunikaci a tím přilákat nové zákazníkycs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectGoogle+cs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectWeb 2.0cs
dc.titleEfektivní využití sociální sítě pro marketingovou komunikaci organizacecs
dc.title.alternativeEffective using of social network for marketing communication of organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this theses is Effective using of social network for marketing communication of organization. The first part describes the theoretical basis of marketing communication on the Internet. The characteristics of social networks and specific tools which company can use for this communication are described in detail. The central part is devoted to assessing the effectiveness of marketing communications of The PUB Franchising INC. on social network Facebook. The output of efficiency analysis is to set up a communication plan with recommended proposals for improvements to existing roads. By using the recommendations provided, the company will be able to leverage marketing communication and thus attract new customers.en
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedGoogle+en
dc.subject.translatedTwitteren
dc.subject.translatedInterneten
dc.subject.translatedpropagationen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedWeb 2.0en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Tereza Harantova 2013.pdfPlný text práce2,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
19_ved_harantova.pdfPosudek vedoucího práce687,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
11_opon_harantova.pdfPosudek oponenta práce556,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Harantova.PDFPrůběh obhajoby práce334,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9763

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.