Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Marie
dc.contributor.authorZávodná, Martina
dc.contributor.refereeLišková, Štěpánka
dc.date.accepted2013-05-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:59:15Z-
dc.date.available2012-06-06cs
dc.date.available2014-02-06T12:59:15Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-31
dc.identifier51483
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10173
dc.description.abstractNázev předkládané práce je Hudební výchova na gymnáziích a její reflexe studenty. Práce je rozdělena do tří základních kapitol. První kapitola pojednává o historii v předmětu Hudební výchova v průběhu 20. století v České republice. Druhá kapitola se zabývá současným stavem v předmětu Hudební výchova na gymnázích u nás. Poukazuje na kurikulární dokumenty, na koncepci předmětu, stav výuky předmětu, nastínění problémů.Třetí kapitola se zabývá výzkumným šetřením k zjištění některých znaků současné hudební výchovy z hlediska učitele i studenta střední školy.cs
dc.format45 s. (61 819 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředmět Zpěv a Hudební výchova na gymnáziíchcs
dc.subjectsměry pedagogického myšlenícs
dc.subjectaktuální situace v předmětu Hudební výchova na gymnáziíchcs
dc.subjectkurikulární dokumentycs
dc.subjectŠkolní vzdělávací programycs
dc.subjectRámcové vzdělávací programycs
dc.subjectvýzkumné šetřenícs
dc.subjectreflexe studentycs
dc.subjectproblematika důležitosti předmětu Hudební výchvoy.cs
dc.titleHudební výchova na gymnáziích a její reflexe studentycs
dc.title.alternativeThe musical education in comprehensive schools and its reflexion by studentsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe title of this bachelor thesis is: ,, The Musical Edication in Comprehensive Schools and Its Reflexion by Students". This text is divided into three chapters. The first chapter deals with the historical development of musical education in comprehensive schools in the Czech Republic with the emphasis on the 20th century. The subsequent part focuses on the comprorary situation of musical education in the Czech Republic. This chapter contains information abot the current reform of education as well as curricular documents. Moreover, also characterises the approach of education in comprehensive schools in present time. Last chapter is the crucial part of this thesis. The explorative research, together with the help of students reflection are used as tools to answer questions regarding the musical education in comprehensive school.en
dc.subject.translatedThe Musical Education in Comprehensive Schoolsen
dc.subject.translatedReflexion by Studentsen
dc.subject.translatedhistorical development of musical education in comprehensive schoolsen
dc.subject.translatedcurrent reform of educationen
dc.subject.translatedcurricular documentsen
dc.subject.translatedthe approach education in comprehensive schools in present timeen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedtoday's comprehensive schools.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Martina Zavodna.pdfPlný text práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zavodna_hodnoceni_BP_vedouci_Slavikova.pdfPosudek vedoucího práce623,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zavodna_posudek_BP_oponent_Liskova.pdfPosudek oponenta práce604,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_BP_Zavodna.pdfPrůběh obhajoby práce188,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10173

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.