Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Macháčová, Veronika | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:40Z | - |
dc.date.available | 2010-12-03 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:40Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 44132 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10542 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá rolí překladu v hodině anglického jazyka. Konkrétně je zaměřena na překlad a jeho dopad na rozvoj jazykových dovedností. | cs |
dc.format | 55 s. (96 046 znaků), 12 s. příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | překlad | cs |
dc.subject | směr překladu | cs |
dc.subject | mateřský jazyk | cs |
dc.subject | gramaticko-překladová metoda | cs |
dc.subject | komunikativní přístup | cs |
dc.subject | role učitele v hodině překladu | cs |
dc.subject | hodnocení překladu | cs |
dc.subject | jazykové dovednosti | cs |
dc.title | Role překladu v hodině anglického jazyka | cs |
dc.title.alternative | The Role of Translation in an English Classroom | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the role of translation in an English classroom. To be more specific, the aim of this work focuses on the impact of translation activities on the development of the four basic skills. | en |
dc.subject.translated | translation | en |
dc.subject.translated | direction of translation | en |
dc.subject.translated | mother tongue | en |
dc.subject.translated | grammar-translation method | en |
dc.subject.translated | communicative approach | en |
dc.subject.translated | the role of teacher | en |
dc.subject.translated | evaluation of translation | en |
dc.subject.translated | language skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Veronika Machacova.pdf | Plný text práce | 301,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Machacova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 78,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Machacova O.pdf | Posudek oponenta práce | 106,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Machacova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 40,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10542
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.