Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorKrausová, Soňa
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:43Z-
dc.date.available2011-12-15cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:43Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-25
dc.identifier53849
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10565
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá didaktikou psaní v hodinách anglického jazyka. Praktická část této diplomové práce porovnává výsledky slohových prací studentů dosažené dvěma odlišnými metodami výuky psaní. Můj výzkum dokazuje, že procesní psaní je efektivní výukovou metodou.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidaktika psanícs
dc.subjectprocesní psanícs
dc.titlePříprava spojená s maturitou - slabé a silné stránky studentůcs
dc.title.alternativeIdentifying students strangths and weaknesses to the lower of maturita: developing writing skillsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the methods how to teach writing. The two approaches to teaching writing, the process approach and the product approach, are compared. The results of my research show that the process approach is a useful tool for effective teaching of the writing skills.en
dc.subject.translatedteaching writingen
dc.subject.translatedthe process approachen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KAN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THESIS_KRAUSOVA.pdfPlný text práce1,26 MBAdobe PDFView/Open
Krausova V.pdfPosudek vedoucího práce80,8 kBAdobe PDFView/Open
Krausova O.pdfPosudek oponenta práce102,09 kBAdobe PDFView/Open
Krausova P.pdfPrůběh obhajoby práce37,3 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/10565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.