Název: | Příprava spojená s maturitou - slabé a silné stránky studentů |
Další názvy: | Identifying students strangths and weaknesses to the lower of maturita: developing writing skills |
Autoři: | Krausová, Soňa |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková, Gabriela |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10565 |
Klíčová slova: | didaktika psaní;procesní psaní |
Klíčová slova v dalším jazyce: | teaching writing;the process approach |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá didaktikou psaní v hodinách anglického jazyka. Praktická část této diplomové práce porovnává výsledky slohových prací studentů dosažené dvěma odlišnými metodami výuky psaní. Můj výzkum dokazuje, že procesní psaní je efektivní výukovou metodou. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the methods how to teach writing. The two approaches to teaching writing, the process approach and the product approach, are compared. The results of my research show that the process approach is a useful tool for effective teaching of the writing skills. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
THESIS_KRAUSOVA.pdf | Plný text práce | 1,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krausova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 80,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krausova O.pdf | Posudek oponenta práce | 102,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krausova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 37,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10565
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.