Název: Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje
Další názvy: Social communication - Psychology of marketing
Autoři: Tóthová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Szachtová, Alena
Oponent: Kubíková, Kateřina
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12953
Klíčová slova: sociální komunikace;komunikační kanál;komunikační dovednosti;verbální komunikace;neverbální komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: social communication;communication channel;communication skills;verbal communication;non-verbal communication
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikací. Komunikace patří k základním prvkům mezilidské interakce. Konkrétně se soustředí především na popis efektivních způsobů sociální komunikace, které přímo ovlivňují kvalitu obchodních dovedností.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with communication. Communication is one of the basic ele-ments of interpersonal interaction. Specifically, it focuses mainly on the description of the effective ways of social communication, which directly affect the quality of business skills.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Tothova Jana.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tothova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce290,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tothova - oponent.pdfPosudek oponenta práce401,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tothova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce95,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12953

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.