Title: Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje
Other Titles: Social communication - Psychology of marketing
Authors: Tóthová, Jana
Advisor: Szachtová, Alena
Referee: Kubíková, Kateřina
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12953
Keywords: sociální komunikace;komunikační kanál;komunikační dovednosti;verbální komunikace;neverbální komunikace
Keywords in different language: social communication;communication channel;communication skills;verbal communication;non-verbal communication
Abstract: Bakalářská práce se zabývá komunikací. Komunikace patří k základním prvkům mezilidské interakce. Konkrétně se soustředí především na popis efektivních způsobů sociální komunikace, které přímo ovlivňují kvalitu obchodních dovedností.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with communication. Communication is one of the basic ele-ments of interpersonal interaction. Specifically, it focuses mainly on the description of the effective ways of social communication, which directly affect the quality of business skills.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Tothova Jana.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFView/Open
Tothova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce290,68 kBAdobe PDFView/Open
Tothova - oponent.pdfPosudek oponenta práce401,97 kBAdobe PDFView/Open
Tothova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce95,04 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/12953

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.