Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.advisor | Zemánek, Robert | |
dc.contributor.author | Vejvoda, Martin | |
dc.contributor.referee | Červenka, Zdeněk | |
dc.date.accepted | 2014-06-16 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:36:13Z | - |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:36:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-23 | |
dc.identifier | 58194 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13550 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o konstrukci trakčního podvozku pro vozidlo metra. Hlavním požadavkem a snahou při tvorbě návrhu bylo snížit hmotnost podvozku, zejména jeho rámu. Výsledkem je provedení primárního vypružení pomocí úhlové páky a tím výrazné zkrácení podélníků rámu. Práce dále obsahuje výpočty pro návrh a dimenzování některých dílů. | cs |
dc.format | 56 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Trakční podvozek | cs |
dc.subject | metro | cs |
dc.subject | rám | cs |
dc.subject | úhlová páka | cs |
dc.subject | závěskový pohon | cs |
dc.subject | pneumatické vypružení | cs |
dc.subject | dvojkolí | cs |
dc.title | Studie podvozku pro metro | cs |
dc.title.alternative | Study of bogie for metro | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the design of traction bogie for Metro vehicle. The main requirement and effort in developing the proposal was to reduce the weight of the bogie, mainly its frame. The result is the primary suspension using a angled lever which cause significant shortening of the longitudinal of the frame. The thesis also includes calculations for the design and dimensioning of some parts of the bogie. | en |
dc.subject.translated | Traction chassis | en |
dc.subject.translated | metro | en |
dc.subject.translated | frame | en |
dc.subject.translated | angled lever | en |
dc.subject.translated | tow drive | en |
dc.subject.translated | air suspension | en |
dc.subject.translated | wheel set | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Bc. Martin VEJVODA.pdf | Plný text práce | 7,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Vejvoda.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Vejvoda.pdf | Posudek oponenta práce | 956,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vejvoda.pdf | Průběh obhajoby práce | 295,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13550
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.