Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera, Milan | |
dc.contributor.author | Štěpánková, Aneta | |
dc.date.accepted | 2014-06-04 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:38:55Z | |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:38:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 57676 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13828 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma "Spontánní hra dětí v mateřské škole" pojednává o tom, jakou má spontánní hra nepostradatelnou funkci ve vývoji dítěte, taktéž jak je chápána a co dětem umožňuje. Dále se v teoretické části zabývá pojmem "hra", jejími znaky, funkcemi, formami a samozřejmě přínosem hry pro dítě.Empirická část pojednává o výzkumné sondě, ve které byly použity dvě výzkumné metody, a to obsahová analýza pedagogické dokumentace a dotazníkové šetření. | cs |
dc.format | 31 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57676 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | spontánní hra | cs |
dc.subject | význam hry | cs |
dc.subject | dítě předškolního věku | cs |
dc.title | Spontánní hra dětí v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | The spontaneous game of children in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor´s thesis "The spontaneous game of children in kindergarten" deals with the spontaneous play and its essential function for children´s development, its realizing and what can it provide for children In a theoretical part of the thesis it is conserned with a term "play", its features, functions, forms and the acquisition for children. The empirical part deals with probe research using two research methods namely content pedagogic document analysis and interview questions. | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | spontaneous game | en |
dc.subject.translated | meaning of game | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Aneta Stepankova - BP.pdf | Plný text práce | 562,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stepankova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 41,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stepankova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 30,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stepankova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13828
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.