Title: | Spontánní hra dětí v mateřské škole |
Other Titles: | The spontaneous game of children in kindergarten |
Authors: | Štěpánková, Aneta |
Advisor: | Podpera, Milan |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/13828 |
Keywords: | hra;spontánní hra;význam hry;dítě předškolního věku |
Keywords in different language: | game;spontaneous game;meaning of game;preschool child |
Abstract: | Bakalářská práce na téma "Spontánní hra dětí v mateřské škole" pojednává o tom, jakou má spontánní hra nepostradatelnou funkci ve vývoji dítěte, taktéž jak je chápána a co dětem umožňuje. Dále se v teoretické části zabývá pojmem "hra", jejími znaky, funkcemi, formami a samozřejmě přínosem hry pro dítě.Empirická část pojednává o výzkumné sondě, ve které byly použity dvě výzkumné metody, a to obsahová analýza pedagogické dokumentace a dotazníkové šetření. |
Abstract in different language: | The Bachelor´s thesis "The spontaneous game of children in kindergarten" deals with the spontaneous play and its essential function for children´s development, its realizing and what can it provide for children In a theoretical part of the thesis it is conserned with a term "play", its features, functions, forms and the acquisition for children. The empirical part deals with probe research using two research methods namely content pedagogic document analysis and interview questions. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Aneta Stepankova - BP.pdf | Plný text práce | 562,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Stepankova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 41,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Stepankova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 30,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
stepankova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/13828
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.