Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorAschenbrenner, Vít
dc.contributor.authorŠimonová, Barbora
dc.contributor.refereeFeiferlíková, Romana
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:40:29Z
dc.date.available2012-12-06cs
dc.date.available2015-03-25T09:40:29Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-02
dc.identifier54592
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13991
dc.description.abstractTěžiště předkládané diplomové práce spočívá v analýze čtyř hudebnin, které jsou v současné době uloženy v Hudební sbírce Vlastivědného muzea Dr. Hostaše v Klatovech. Nejprve byl proveden přepis jednotlivých partů, a následně digitalizace v programu Finale. Po této přípravné části následovala korektura chyb. Po zkompletování přepisu mohla přijít na řadu vlastní práce. Do první kapitoly jsem zařadila stručnou historii města Klatovy, jakožto hudební centrum, ve kterém opisy vznikly. Další podkapitola se týkala Vlastivědného muzea Dr. Hostaše, ve kterém jsou opisy v současné době uloženy. Zařazena je také podkapitola o klatovských regenschori, kteří se o opisy zasloužili. Celou první kapitolu jsem zvolila z toho důvodu, aby práce měla celistvý charakter. V následujících kapitolách jsem se věnovala analýze jednotlivých skladeb. Zabývala jsem se autory skladeb, popisem hudebniny a rozborem jednotlivých částí skladby. Následující kapitola srovnává všechny skladby. Původní manuskripty byly psány ručně, a proto je jejich digitalizace důležitým předpokladem pro znovuuvedení do současné hudební praxe. V poslední kapitole je zaznamenána korekce chyb jednotlivých částí skladeb v tabulkách. Tato práce přispívá k otázce hudebně regionalistického výzkumu v oblasti Klatovska. Známé je především hudební dění ve velkých hudebně kulturních centrech, proto je důležité, aby byla více probádána i menší hudební centra a dopomohly tak dotvořit pohled na hudební provoz v 18. století.cs
dc.format61 s., 188 s. Příloh (81 904 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectKlatovycs
dc.subjectVlastivědné muzeum Dr. Hostašecs
dc.subjectregenschorics
dc.subjectJan Václav Stamiccs
dc.subjectLytaniae Lauretanaecs
dc.subjectVáclav Pichlcs
dc.subjectSinfonia Pastoraliscs
dc.subjectSinfonia in Dis da gusto Francesecs
dc.subjectJan Zachcs
dc.subjectMagnificat ex Dcs
dc.titleRecepce děl skladatelů české emigrace 18. století v českých zemích se zaměřením na jihozápadní Čechycs
dc.title.alternativeReception works by composers of the 18th Czech emigration century in the Czech lands, with a focus on the southwestern Bohemiaen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe focus of the thesis is an analysis of four music plans that are currently stored in the music collection of the Museum Dr. Hostaš in Klatovy. Firstly, the transcript of individual parts was made, Capture to digital form was made in software Finale. After this preparatory stage, followed by correction of errors, I completed the transcript so I could start working on my master thesis. In the first chapter I included a brief history of the town Klatovy as a music center in that time. Next subhead is detailing the Regional Museum of Dr. Hostaš, in which the musical collections are currently stored. Finally, I included the subhead of the Klatovy choir, who earn those copies. I chose the entire first chapter so the work had undivided character. In the following chapters, I analyzed individual tracks. I dealt with the songwriters, description of music plans, analysis of individual parts of the songs and correction of errors. The last chapter is the comparison of all the tracks. Original manuscripts were handwritten, and therefore their digitization is an important prerequisite for re - commissioning them into the contemporary music practice. Finally, this work is also contributing to the issue of regional music research in Klatovy area. It is generally known, that musical events are primarily held in major music - cultural center, so it is important that smaller musical centers are explored to help us complete the look on the music in the 18th century.en
dc.subject.translatedKlatovyen
dc.subject.translatedMuseum Dr. Hostašen
dc.subject.translatedchoir directoren
dc.subject.translatedJan Václav Stamitcen
dc.subject.translatedLytaniae Lauretanaeen
dc.subject.translatedVáclav Pichlen
dc.subject.translatedPastoralis Sinfoniaen
dc.subject.translatedSinfonia in Dis da gusto Franceseen
dc.subject.translatedJan Zachen
dc.subject.translatedMagnificat ex Den
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce3,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simonova_hodnoceni_vedouciho_DP_Aschenbrenner.pdfPosudek vedoucího práce573,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simonova_posudek_oponenta_DP_Feiferlikova.pdfPosudek oponenta práce450,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_Simonova.pdfPrůběh obhajoby práce176,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13991

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.