Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSuda, Zdeněk
dc.contributor.authorŽatková, Pavla
dc.contributor.refereeVejvodová, Jana
dc.date.accepted2014-05-22
dc.date.accessioned2015-03-25T09:42:21Z
dc.date.available2012-12-11cs
dc.date.available2015-03-25T09:42:21Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier55224
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14182
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na způsob výuky administrativního stylu na různých typech SŠ. Pro získání představy o didaktickém slohovém systému SŠ byla provedena analýza vybraných učebnic českého jazyka. Následně byla provedena komparace daných učebnic. Dále byly v práci vyhodnoceny dotazníky rozdané učitelům a studentům různých typů škol. Vyhodnocení dotazníků poskytlo náhled na to, které z analyzovaných učebnic jsou nejčastěji užívané při výuce.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectnakladatelstvícs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectcvičenícs
dc.subjectvzorový textcs
dc.subjectčasová dotacecs
dc.titleZastoupení administrativního stylu v současném slohovém didaktickém systému na SŠcs
dc.title.alternativeRepresentation of the administrative style in stylistic system at Secondary Schools in contemporary educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on education techniques of the administrative style that are used at various types of high schools. In order to get notion of the didactic stylistic system applied in high schools, an analysis and consecutive comparison of selected textbooks were executed. Furthermore was made an evaluation of questionnaires which had been handed to teachers and students from different high schools. Thus was gained an overview which of the selected textbooks are the most used for class-work.en
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedpublishing housen
dc.subject.translatedtextbooken
dc.subject.translatedexerciseen
dc.subject.translatedexemplary texten
dc.subject.translatedtime allocationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zatkova.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zatkova_suda.pdfPosudek vedoucího práce36,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zatkova_vejvodova.pdfPosudek oponenta práce50,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zatkova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce208,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14182

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.